Jump to content

360 graden draaien auto

Recommended Posts

Geplaatst:

soms als ik even aan kom lopen of vaak als uit iets kom (bijv. een huis) zie ik dat er een auto achteruit komt rijden, een rondje maakt en dan naar voren rijd

een bug?

wie heeft dit ook???!!!

Geplaatst:
soms als ik even aan kom lopen of vaak als uit iets kom (bijv. een huis) zie ik dat er een auto achteruit komt rijden, een rondje maakt en dan naar voren rijd

een bug?

wie heeft dit ook???!!!

Dit is ee bug die tot nu toe in alle GTA's zit(3D) iedereen heeft dit,ikzelf ook :Y

Geplaatst:

een bug?

wie heeft dit ook???!!!

Dit is ee bug die tot nu toe in alle GTA's zit(3D) iedereen heeft dit,ikzelf ook :Y

Ik heb dit anders nog nooit gezien met GTA 3 hoor..

Geplaatst:

Nooit wat van gemerkt eigenlijk...

Of wel eens gezien in San Fierro dat in de midden van de stad al die heuvelen van wegen, auto's af ziet vliegen en tegen een gebouw crashen..? erg raar :bonk:

Geplaatst:

Tja wat wil je ook SAzit zoveel in dan is het gewoon onmogelijk dat er geen fouten inzitten.

Dan heeft R* zoveel werk dat kan gewoon echt niet hoor.

Die auto's heb ik ook als je er echt op let zie je het.

Geplaatst:
Tja wat wil je ook SAzit zoveel in dan is het gewoon onmogelijk dat er geen fouten inzitten.

Dan heeft R* zoveel werk dat kan gewoon echt niet hoor.

Die auto's heb ik ook als je er echt op let zie je het.

Ik vind eerlijk gezegd dat er te veel vern**kingen in zitten, dat zeg ik niet om ze te beledigen ma t is wel zo, het spel is geweldig, leuk verhaal veel te doen, maar te veel (kleine) fouten.

Geplaatst:
Nooit wat van gemerkt eigenlijk...

Of wel eens gezien in San Fierro dat in de midden van de stad al die heuvelen van wegen, auto's af ziet vliegen en tegen een gebouw crashen..? erg raar :bonk:

Ik zal proberen ee foto te treken,maar ik ben niet zeker . Maar dit is echt een bug hoor,loop eens sprintent uit je huis,dan ga je dat wel tegenkomen :Y

Geplaatst:

regelmatig, ben welleens in San Fierro vlak voor het vliegveld tegen zo'n wagen aangereden. gebeurt vaak als je ineens de andere kant op kijkt of heel snel komt aan rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...