Joe J Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het is een gewone vraag en ik heb gezocht naar een bestaand topic, maar vond niets. Is het mogelijk dat er een mod voor LCS kan gemaakt worden. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het is een gewone vraag en ik heb gezocht naar een bestaand topic, maar vond niets.Is het mogelijk dat er een mod voor LCS kan gemaakt worden. ik denk het niet, Reageren
Joe J Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Bedankt. Als ik dus iets op internet zie bv.: 'Dowload de Liberty City Stories mod voor PSP', dan is dit waarschijnlijk een virus. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Hij is nog niet uit dus wacht nog even met zulke dingen vragen. Mischien kan je je PSP aansluiten (met een speciaal kabeltje) aan je pc, dan zou het wel mogelijk kunnen zijn. Maar ik denk dat het nooit zal gebeuren omdat de PSP alleen CD'tjes leest. En helaas is de PSP niet in staat om te kunnen branden. Reageren
Mark B. Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Maar ik denk dat het nooit zal gebeuren omdat de PSP alleen CD'tjes leest. De PSP leest cartridges hoor Reageren
W3sl3y Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Maar ik denk dat het nooit zal gebeuren omdat de PSP alleen CD'tjes leest. De PSP leest cartridges hoor Toch van die kleine CD'tjes. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 je bedoelt van die cd-tjes die ook in de gamecube moeten? Reageren
Mark B. Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Volgens mij gaan er van die DS cassetes in hoor Reageren
Insane Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) Volgens mij gaan er van die DS cassetes in hoor nope, het is een heel klein cd'tje kleiner dan die van de GC en zit in een plastic omhulsel genaamd de UMD en je zou een mod ook op de memorystick kunnen zetten Bewerkt: 26 september 2005 door Insane Reageren
rick15465 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Sorry als dit bumpen is. Je kan denk ik wel mods op je psp zetten voor spellen je hoeft alleen maar een verbindingskabel te hebben met internet en dan een pagina zoeken waar er een staat. Reageren
Insane Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 als je een cardreader heb kan je je memorystick daarin doen en dan zou je het er ook op kunnen zetten. Reageren
Joe J Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Dus met een USB-kabel moet het lukken. Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 in een hongaars tijdschrift stont dat er WEL mods er voor komen (ben zelf hongaars dus ik kan het lezen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.