Dj-GTA Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Heej ik keek vandaag in het intertoys boekje toen zag ik een paar PSP games en toen zag ik gta liberty stories dus dacht ik zouw gta ls al in de winkels liggen want hij is pas over een maand uit dus dat wordt afwachten maar Reageren
MarcN Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 En wat wil je hier verder mee zeggen? Het was allang bekend dat het nog een maand duurt. En stond er niet onder dat het nog een maand duurde ofzo? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ze zetten wel meer spellen in folders die nog niet uit zijn. Dan staat er vaak bij "verwacht eind oktober". Of zo iets dergelijks. Hij komt pas over een maandje uit. Reageren
Joe J Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Heej ik keek vandaag in het intertoys boekje toen zag ik een paar PSP games en toen zag ik gta liberty stories dus dacht ik zouw gta ls al in de winkels liggen want hij is pas over een maand uit dus dat wordt afwachten maar Dit is toch normaal. Ze beginnen al reclame te maken, voordat de game uit is. GameMania doet dit ook. "Verwacht op 28.10.2005" Reageren
Insane Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 dat is inderdaad heel normaal, er staat in de intertoys gids altijd een klein rood balkje bij met verwacht medio of eind oktober bijvoorbeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.