Jump to content

MTA SA?


AmsterdamBoy

Recommended Posts

om een eventuele teleurstelling te voorkomen, verwacht niet dat ie nu nog in september uitkomt(met nog 5 dagen te gaan); begin oktober zou kunnen; maar t mta team is bezig met de 9e beta( lol ja zoveel al :clown: ). die moet allereerst ook nog getest worden, en aangezien er verschillende dingen zijn toegevoegd(waaronder de grote verrassing :schater: ) kun je donderop zeggen dat er nog een beta 10 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

MTA wordt geheel gemaakt door vrijwilligers die naast hun normale werk (meestal al als programmeur ofzo) dit er nog als hobby bij doen.

Je kan denk wel begrijpen dat ze dan niet kunnen zeggen dat het dan en dan uit komt.

Ook willen ze vele bugs fixen.

Meer informatie over MTA SA kan je op hun site en hun blog vinden. http://www.multitheftauto.com

Link to comment
Delen op andere websites

het beste is om geduld te hebben en te wachten op een goede versie. Want een versie met crahses hoeven we niet hé.

En wat joriz zegt het zijn vrijwilligers. die mensen gaan naar school of werken door de weeks.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel geduld maar ze zijden dat ze begin sebtember uit kwam..  GTAT is al uit maar nog wat bugs...  SA-MP is cancelled MTA SA nog niet uit.

er is nergens officieel vermeld dat het begin september uit zo komen :puh:

SA-MP is niet Cancelled

Maar gewoon tijdelijk gestopt omdat de "baas" van het project er mee kapte

De anderen werkeen gewoon door alleen nu onder de naam gta Multiplayer(toch ??)

het Project SA:MP is wel degelijk gecanceld, alleen de source van sa:mp gaat zeer waarschijnlijk gebruikt worden voor een andere MP (idd genaamd GTA Multiplayer.
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel geduld maar ze zijden dat ze begin sebtember uit kwam..  GTAT is al uit maar nog wat bugs...  SA-MP is cancelled MTA SA nog niet uit.
Ze dachten begin september er is nooit gezegd dat er dan een release ZOU komen. Hij komt er wel aan denk ik.
nja ok slotje?

edit:thnx jullie allemaal voor de info

Slotje is niet nodig we kunnen beter dit topic laten rusten.

(Je mag niet naar slotjes vragen ;).)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel geduld maar ze zijden dat ze begin sebtember uit kwam..  GTAT is al uit maar nog wat bugs...  SA-MP is cancelled MTA SA nog niet uit.
Ze dachten begin september er is nooit gezegd dat er dan een release ZOU komen. Hij komt er wel aan denk ik.

Ik denk ook dat het niet meer lang zal duren.

En daar ben ik echt heel blij om.

Ik vind het een leuke game en dan ook nog over internet.

Dat is nog leuker dan Vice City!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik vat het niet meer.

De makers van MTA zijn gestopt met maken?

Want hier in dit topic staat dat het project SA:MP gestopt is.

Maar word door een ander overgenomen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik vat het niet meer.

De makers van MTA zijn gestopt met maken?

Want hier in dit topic staat dat het project SA:MP gestopt is.

Maar word door een ander overgenomen? :?

Tada.

Niels volgende keer ff zoeken ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...