Velaro Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) Hallo,het leek me wel goed om hier een bestanden-aanvraag maken ,dus vraag hier al je bestanden aan waarvan je BV : perongeluk geen backup van hebt gemaakt.Die bestanden kan je uploaden via Rapidshare Zelf zoek ik het bestand tymecyc.dat (data map)Ik ben er een backup van vergeten maken ,als iemand dit bestand heeft (iedereen dus),zou je dit dan A.U.B kunnen uploaden,alvast bedankt PS:Sorry als er al zo een topic bestond Bewerkt: 26 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Miss wel een goed idee ja . Hier is jouw bestandje timecyc.dat Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Van de meeste SA files hebben we een backup in de download-database staan. timecyc.dat zit in een RAR file met alle andere *.dat files uit de data-map. Ik laat dit topic open, voor als er mensen zijn die files missen die nog niet in de download-database staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.