AOSY86 Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 He allemaal k heb via gta3.net white cj skin gedownload maar waar moet ik die file's plakken ? (lokaal station c: gta san andreas + welke file enz.) k heb wel via zoek functie gekeken. maar nix gevonder over deze onderwerp. alvast thanx + weten julie betere skin ? Reageren
.Maze. Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Er zit meestal wel een Readme bij, daar staat uitgelegd hoe je alles moet doen. Reageren
coentjuu Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 moet dit niet in het GTA SA modding forum ofzo?? Reageren
AOSY86 Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 moet dit niet in het GTA SA modding forum ofzo?? GTA SA MODDING FORUM <--- bestaat niej! denk ik ! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) Maar GTA Modding help wel als je daar nou even kijkt vindt je het antwoordt mischien wel je zou misschien ook in Feedback kunnen kijken Bewerkt: 26 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Achille Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Klik Hier voor GTA Modding Help. Reageren
BK-UNIT Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Waarom moet cj white zijn dan ..? Gwn ff een vraag hoaa Reageren
W3sl3y Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Ik vind het gewoon nep! een witte CJ. GTA SA gaat helemaal om de gangs en alles met zwarte mensen enzo (wat je gewoon in Los Angeles hebt). En dan vind ik zelf dat je of een negerhater bent of het sfeertje van SA niet leuk vind. Ik zelf vind het gewoon stom als je CJ blank maakt. Maar dat is je eigen keuze. W3sl3y heeft gesproken... Ug! Reageren
BK-UNIT Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Daarom vroeg ik et .. Het is gwn faka als je em blank gaat maken de hele game gaat over niggaz en op eens heb je cj als blanke Maare .. im out peace Reageren
W3sl3y Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Daarom vroeg ik et .. Het is gwn faka als je em blank gaat maken de hele game gaat over niggaz en op eens heb je cj als blanke Maare .. im out peace Ik weet dat het leuk is straattaal alleen is het hier op het forum de bedoeling om gewoon ABN te praten. Back on topic Reageren
BK-UNIT Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Daarom vroeg ik et .. Het is gwn faka als je em blank gaat maken de hele game gaat over niggaz en op eens heb je cj als blanke Maare .. im out peace Ik weet dat het leuk is straattaal alleen is het hier op het forum de bedoeling om gewoon ABN te praten. Back on topic Leuk ..? Ik praat zo die hele dag dus het is gwn me taal en als iedereen weet wat ik bedoel wat is dahn de probleem Reageren
W3sl3y Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Daarom vroeg ik et .. Het is gwn faka als je em blank gaat maken de hele game gaat over niggaz en op eens heb je cj als blanke Maare .. im out peace Ik weet dat het leuk is straattaal alleen is het hier op het forum de bedoeling om gewoon ABN te praten. Back on topic Leuk ..? Ik praat zo die hele dag dus het is gwn me taal en als iedereen weet wat ik bedoel wat is dahn de probleem Sorry maar ik zei: Back on topic Het maakt niet uit of jij gewoon altijd zo praat. Het maakt ook niet uit of wij en begrijpen of niet. Er word hier gewoon vriendelijk gevraagt om ABN te praten. Voor reacties PB je me maar. Back on topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.