Jump to content

vraagje...

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wordt hartstikke gek van dat 'our hood is under attack' maar klopt het dat als je alle gebieden verovert hebt ze die gebieden niet meer terug kunnen veroveren?? zo ja dan verover ik ze ff :D

Geplaatst:

Als je alles maar ook echt alles groen hebt (dus alles van jou). Dan kunnen ze niks meer terug veroveren, want ze zijn er niet meer.

Stel dat je iets verroverd hebt, maar er zit nog een rood vierkantje naast van Ballas, dan heb je nog wel eens kans dat ze hem terug proberen af te pakken.

Grote afstanden, kunnen ze je niks maken ze komen niet van de andere kant van de stad naar jou plek om iets te veroveren, het is dan meestal dichtbij.

Geplaatst:

er is bij mij altijd een klein streepje paars (heel dun)

vlak onder mad dogg's crib mar daar is nooit iemand dus hoe kan ik het dan ooit veroveren maja...

Geplaatst:

Ja dat klopt, ik weet het 100% zeker. Als je alle gang teritories over hebt genomen, is je hood nooit meer 'under attack' ;)

Geplaatst:

Ik heb ze juist ook allemaal veroverd, totnutoe heb ik geen last meer gehad van de Los Vagos en de Ballas, de Aztecas lopen er nog wel, maar daar heb je geen last van. Trouwens, als je een Our 'hood is under attack waarschuwing krijg, moet je gewoon even naar een safe-house gaan en daar opslaan, dan is de aanval ook 'afgeslagen' .

Geplaatst:

Ik let vaak op als er mensen in de auto's zitten, daar zitten ze wel vaak in. Die schiet ik dan dood. En, als je bijvoorbeeld iemand dood schiet, en de ambulance komt, dan kun je ze daarna weer doodschieten.

Edit door .Levi.: Hier ging het topic niet over dus we blijven gezellig ontopic a.u.b.

Geplaatst: (bewerkt)
en die gebieden links boven dan? bij die haven zijn die ook noodzakelijk?

ALLE gebieden zijn noodzakelijk (er zijn alleen gebieden in LS ) ;)

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

vlak onder mad dogg's crib mar daar is nooit iemand dus hoe kan ik het dan ooit veroveren maja...

dat heb ik ook maar dat is gewoon een stuk stoep dat kun je gewoon veroveren. je moet het maar net treffen dat er ballas lopen.

Geplaatst:

Ik heb het toevallig (bijna)veroverd.

Het gebied onder dat streepje kwam 'under attack'. Toen ik ze aanviel liepen ze toevallig op dat streepje en startte daar automatisch de gangwar. Helaas was ik toen dood, maar het kan wel.

Volgens mij is daar ook een topic over, maar die kon ik zo 123 niet vinden...

Geplaatst:

Ik heb hier een paar tips voor je die je misschien kunnen helpen om dat gebied te veroveren ;) .

- Ga naar een ander Ballas gebied en lok dan ong. 3 ballas met je mee, ga zo door totdat je in het gebied bent wat je wilt veroveren. Vermoord ze daar dan. Let Op: Vermoord ze wel in het gebied wat je wilt veroveren, doe je het erbuiten dan is alles voor niks geweest ;) .

- Wanneer je 1 of 2 Ballas ziet, vermoord ze dan en wacht rustig tot de Ambulance komt. Zij zullen de Ballas opknappen en daarna schiet jij ze gewoon weer neer!

- Wanneer je een Gang War begint kan je het beste even een goed plaatsje zoeken, bijv. bovenop een dak van een huis. Ook kan je natuurlijk de Minigun halen in de ranch van Toreno ;) .

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :) .

Geplaatst:

Die heb ik ook als laatste gedaan, deze is wel lastig, maar opzich als je het snapt valt die nog wel mee.

Het "gebied" is niet meer dan een stoeprand, schiet dus alleen Ballas-gangsters neer op de stoeprand, als je even rondloopt, zul je vanzelf een keer een groepje van 3 tegenkomen op de stoeprand, dit is al genoeg, schiet ze alledrie in één keer dood met een AK47/M4, voordat er één van de stoep afrent. Vervolgens komen er drie enorme zwaarbewaakte groepen aan, de eerste al met MP5 en Uzi, de tweede met MP5 en AK47 en de laatste met alleen AK47, zorg zélf voor een AK47 en zorg ervoor dat je nooit tussen de beide groepen in kom te staan, ga bijvoorbeeld even een dwarsstraat in, niet te ver anders moet je weer terug naar de "warzone".

Ook is het handig om bij een afdaling te gaan staan, alle gangsters die hun kop over de rand steken kun je in één keer neerhalen, zorg er in ieder geval voor dat ze nooit zo dichtbij komen dat ze gaan schieten, bij dat gebied kun je het ábsoluut niet gebruiken, je bent er zo aan.

Geplaatst:
(er zijn alleen gebieden in LS )

In Bayside Marina heb je ook een gedeelte van de Vagos dat je ook moet overnemen voor de Gang Teritories. Sommige hebben zelf gebieden ( ik heb het ook ) in San Fierro maar die moet/kan je niet overnemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...