Schno009 Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Weet iemand of er ook een gratis renderware modeler is? Met Z-modeler schiet je ook niks op als je niet kan importeren. Reageren
Wesley Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Weet iemand of er ook een gratis renderware modeler is? Met Z-modeler schiet je ook niks op als je niet kan importeren. uhm.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) Weet iemand of er ook een gratis renderware modeler is? Met Z-modeler schiet je ook niks op als je niet kan importeren. uhm.. Wesley_GTA, als je niks nuttigs te posten hebt, post dan de volgende keer gewoon niet Maar nu weer Ontopic Bewerkt: 26 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Niet spammen wesley_GTA Wat bedoel je eigenlijk met je vraag, ik snap je niet echt Als ik het zo zie, zijn je trials van sketchup en 3ds max op, en ga je verder modelen met Zmodeler, maar dat is nix Dan moet je kijken voor Gmax, die is volgens mij gratis Reageren
Schno009 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Hartstikke bedankt! oh ja, en renderware is de 3d code waar gta uit is opgebouwd Reageren
TommieguN Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Niet spammen wesley_GTAWat bedoel je eigenlijk met je vraag, ik snap je niet echt Als ik het zo zie, zijn je trials van sketchup en 3ds max op, en ga je verder modelen met Zmodeler, maar dat is nix Dan moet je kijken voor Gmax, die is volgens mij gratis Inderdaad is Gmax gratis. Wat je ook kan doen is gewoon, mijn voorkeur, 3ds max 6 downloaden (de trial dan )en daarmee gaan werken. Misschien zijn wel een paar opties uitgeschakeld in de trial, maar het voldoet aan de basis-eisen. Voor de rest, moet je deze tutorial bekijken, ondanks dat het engels is geeft het een ENORM duidelijk uitleg hoe je goede 3d wagens voor SA kan maken, een aanrader . Ik open er al sowieso een topic over. Linkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.