Giorgo Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Ik had ovrlaast VC gekocht voor op de PC eigenlijk gewoon voor de mods maar het lukte van geen kanten.dus ik legde het weg maar nu besloot ik voor het nog eens te doen en nu lukt het ik heb andere safegames,skins,dat schiet effect van the matrix enz.. maar de rest met de img tool enz.. lukt echt niet dus ik zou willen vragen is er misschien een savegame waar al mods instaan auto's enz.. BTW:Ik heb ook geen map van gewoon vice city.alleen VC User files maar niet alleen vice city. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 als je andere wagens wilt moet je het GTA.img bewerken en die zet je niet zomaar op de DD want dat is 350 mb cheers tales Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 En andere mods een teleporter ofzo of andere gebouwen ? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Het plaatsen van gebouwen of auto's gaat niet met een savegame. Dit gaat door het aanpassen van de data. Ik raad je aan even dit topic te bekijken, daar staat in wat er allemaal te modificeren valt. Als je daar uit bent kan je deze master tutorial list doorlezen.. Als je al bezig bent met modden wat is dan precies je vraag ? kijk op GTAgames voor oude VC mods. Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ja ik haal alles van gtagames enz.. maar simpele dingen kan ik zoals savegames enz.. maar met de img tool enz. kan ik echt niet maar ik ga dat topic eens goed lezen. Bedankt. --------------- giorgo Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ja ik haal alles van gtagames enz.. maar simpele dingen kan ik zoals savegames enz.. maar met de img tool enz. kan ik echt niet maar ik ga dat topic eens goed lezen.Bedankt. --------------- giorgo Savegame mods bestaan niet, de data staat niet opgeslagen in de savegames. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Als je bijv een andere auto wily moet je met imgtool gtaVC/model/gta3 openen. Dan replace je de bestandjes die erbij zitten. En je moet even de readme doorlezen, want daar staat in wat je in data/carcolours enzo moet veranderen. ( dit kan je simpel met klad blok doen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.