Eclipse Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 ik heb een nieuw screenshot gevonden Ik zie dat de ranger er ook in terug komt en dat je als passagies ook kan schieten vanaf de crossmotor..de bossen lijken mij ook erg vet Ik heb er zin in!! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 Dit, Dit, Dit, ......................................... Oh my God!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit spel gaat de boeken in als meest gewilld en gespeeld ooit!!! hopen dat ze gauw weer met nieuwe info komen bedankt!!! Btw: Is het waar dat op 1 @ugustus er een trailer uitkomt van Gta Sa??? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 ik weet het,ik sta al helemaal te shaken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 Er staan nu nog meer screens op GTAgames.nl!! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 (bewerkt) wow echt een coole screen in de bosse ACHTER op de moter tegen auto's schieten scitterend gewoon ziet trouwes iemand met wat voor wapens ze aan het schiete zijn? Bewerkt: 25 juli 2004 door tim13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Ik denk dat de linker een Desert Eagle is.. en de rechter... een Mp5? Mac-10 misschien? Linker-gun: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Uhm.. Ik zie maar één pistool Chinoru. EDIT: Oh nee.. Dom van me.. Weer een spampost van mij <_< .. Ik weet al wat je bedoeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 (bewerkt) Nieuwe screens Bewerkt: 25 juli 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Die zijn niet zo nieuw meer. Ik heb ze vaak gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Die zijn niet zo nieuw meer. Ik heb ze vaak gezien. Allemaal? kheb er weer wat toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Goed nieuws!!! de lekkere wijven komen ook terug in SA!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Ik denk dat de linker een Desert Eagle is.. en de rechter... een Mp5? Mac-10 misschien?Linker-gun: die rechter is een mp5 maa volgens mij is die linker geen deagle hoor is iets te lange loopt lijkt op de screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Een verkoper van Cluckin bell En dit is CJ als ie teveel gegeten heeft?? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Een verkoper van Cluckin bell En dit is CJ als ie teveel gegeten heeft?? :o cool dat jezo dik kan worden dalijk moet je mischien zelfs dunner worden om een auto in te kunne en mischien schelden mensen op straat je ook al uit voor dikke ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 ja,word je uitgescholden,''fat bastard go training!'' hehehehe lijkt me egt leuk man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.