nico_b Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2005 ik kan geen mods van gebauwen of voertuigen erinzetten wie helpt me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2005 ik kan geen mods van gebauwen of voertuigen erinzetten wie helpt me? Lees eerst eens een paar Tutorials, maar deze vraag had je beter in het Modding Help Topic kunnen zetten... Daar kunnen ze je vast verder helpen... Master Tutorial List GTAModding FAQ Ik Wil Leren Modden! Deze links helpen je vast verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) Hier staat een tutorial over het mappen van objecten in VC . Edit: Daddypimp was me voor Bewerkt: 26 september 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.