Jump to content

Lap Dance


Juice

Recommended Posts

Heej allemaal. mijn broer heeft the pole position stip club gekocht (echt weer wat voor mijn broer). er staat in de walkthrough dat je daar ook een missie kunt doen: Lapdance. maar nu zie ik nergens in the pole position club dat rondeje waar je die missie kunt krijgen! dus waar is dat rondje waar je in moet gaan staan om een missie te krijgen in pole position?

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de club binnengaat moet je langs de 3 palen en naar de gang daarachter. Daar moet je de eerste deur links binnengaan. Dan moet je daar $ 200 uitgeven en dan op Shift drukken, doe dit daarna nog een keer. Als het goed is word er dan steeds $ 2000 gegenereerd voor de Pole Position. Je kunt dan ook de laatste deur rechts binnengaan en dan krijg je een speciale dans...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de club binnengaat moet je langs de 3 palen en naar de gang daarachter. Daar moet je de eerste deur links binnengaan. Dan moet je daar $ 200 uitgeven en dan op Shift drukken, doe dit daarna nog een keer. Als het goed is word er dan steeds $ 2000 gegenereerd voor de Pole Position. Je kunt dan ook de laatste deur rechts binnengaan en dan krijg je een speciale dans...

Lol ik wist daar niks van, zal eens een keer proberen als ik gta vice city opnieuw heb geinstalleerd, wegens een error op de mod New vice city...... _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de club binnengaat moet je langs de 3 palen en naar de gang daarachter. Daar moet je de eerste deur links binnengaan. Dan moet je daar $ 200 uitgeven en dan op Shift drukken, doe dit daarna nog een keer. Als het goed is word er dan steeds $ 2000 gegenereerd voor de Pole Position. Je kunt dan ook de laatste deur rechts binnengaan en dan krijg je een speciale dans...

Lol ik wist daar niks van, zal eens een keer proberen als ik gta vice city opnieuw heb geinstalleerd, wegens een error op de mod New vice city...... _O_

Zonet heb je ergens een topic geopend waarin je vertelt wat je allemaal moet doen om de missie 'Keep Your Friends Close' te kunnen doen. Dit hoort ook daarbij, dus hoe kun jij weten wat je voor die missie nodig hebt, als je dit niet eens weet? :t

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de club binnengaat moet je langs de 3 palen en naar de gang daarachter. Daar moet je de eerste deur links binnengaan. Dan moet je daar $ 200 uitgeven en dan op Shift drukken, doe dit daarna nog een keer. Als het goed is word er dan steeds $ 2000 gegenereerd voor de Pole Position. Je kunt dan ook de laatste deur rechts binnengaan en dan krijg je een speciale dans...

Lol ik wist daar niks van, zal eens een keer proberen als ik gta vice city opnieuw heb geinstalleerd, wegens een error op de mod New vice city...... _O_

Zonet heb je ergens een topic geopend waarin je vertelt wat je allemaal moet doen om de missie 'Keep Your Friends Close' te kunnen doen. Dit hoort ook daarbij, dus hoe kun jij weten wat je voor die missie nodig hebt, als je dit niet eens weet? :t

Omdat dit niet nodig wast ik wist wel dat je het huis kom kopen en dat deed ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...