Dieselrick Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Halloo, Ik heb bij GTA 3 een MOD gezien en dat is dat er een snelweg om de 3 eilanden is gemaakt. Nu is mijn vraag of iemand ook zoiets voor GTA VC kon maken, als iemand dat kan wil en zou ik het vet vinden om er zelf ook aan mee te helpen... Ik beheer de tools : IMG TOOL, COL-EDITIOR. Greetz DiesEL Rick Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Om een weg om VC heen te maken heb je simpelweg ook verstand nodig van mappen, Sketchup of 3DS Max Reageren
Dieselrick Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Thanx dan kan ik die programma's ook ff downloaden en uit proberen.. En waar kan ik de programma's vinden dan? Hartstikke bedankt.. :'D Bewerkt: 27 september 2005 door Dieselrick Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 gebruik google, en tik discreet of 3ds maxin, en je zult het krijgen Reageren
Wiepie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Om een weg om VC heen te maken heb je simpelweg ook verstand nodig van mappen, Sketchup of 3DS Max SketchUp zul je hier niet voor kunnen gebruiken... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Hier is al zo'n soort mod voor. Ik weet niet precies meer hoe het heet, probeer maar op google te zoeken iets van 'Deathsqaud' ofzo . Reageren
gangster28 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Om een weg om VC heen te maken heb je simpelweg ook verstand nodig van mappen, Sketchup of 3DS Max SketchUp zul je hier niet voor kunnen gebruiken... het kan wel alleen de bugs vliegen je om de oren. en je krijgt de textures er niet mooi op. Reageren
Dieselrick Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Wrom krijg ik de textures er niet mooi in dan ? Ik kan tog gewoon de dff files erin zetten en dan met een tool die shit waar je op kan rijden erin leggen.. ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Wrom krijg ik de textures er niet mooi in dan ? Ik kan tog gewoon de dff files erin zetten en dan met een tool die shit waar je op kan rijden erin leggen.. ? Met SketchUp kan je gewoon de textures niet optimaal op je model zetten. Met een lijn bijvoorbeeld op een wegdek, die komt net recht in het midden van je weg . Als je goed wil texturen moet je je models als .3ds exporteren vanuit SketchUp en importeren in 3ds max 7. Dan kan je je model texturen in 3ds max 7. Dit is alleen wel voor als je al een beetje bekent bent met 3ds max Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.