Achille Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik heb de .TXD van het lichaam van CJ nodig is dat niet toevallig body.TXD ofzoiets? zou wel erg handig zijn.. Alvast Bedankt! Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Volgens mij is het zoiets al CJbody ja, maar heb je dat al geprobeerd? En als een tatoo wilt maken die je gewoon kan laten zetten ( in e tatoo shop ) Heb je een ander txd file nodig. Reageren
Achille Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Nee k wil gewoon over dat lichaam Gewoon zegmaar.. dat ie dat altijd heeft EDIT*: Het is niet die TXD iemand enig Idee? En als ik een gewone Tatoeage wil verandere is die plaatje uit die TXD helemaal zwart heel raar :S Iemand idee? Bewerkt: 29 september 2005 door Mad Dogg Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Nee k wil gewoon over dat lichaam Gewoon zegmaar.. dat ie dat altijd heeft EDIT*: Het is niet die TXD iemand enig Idee? En als ik een gewone Tatoeage wil verandere is die plaatje uit die TXD helemaal zwart heel raar :S Iemand idee? Ja dat klopt dan moet je op alpha mask drukken.( rechts onderaan ) Dan zie je een witte tatoo en die moet je veranderen. Reageren
dmx Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 het is de file torso.txd daar heb je weer 3 subfiles in. dun gespierd en dik! Reageren
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) oke bedankt Edit: Ik wil die Tatoe van Angels veranderen kan ik bij die ook de Buik enzo veranderen ? Bewerkt: 30 september 2005 door Mad Dogg Reageren
dmx Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 oke bedankt Edit: Ik wil die Tatoe van Angels veranderen kan ik bij die ook de Buik enzo veranderen ? huh kun je het even wat beter uitlegen want ik snap het niet Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 oke bedankt Edit: Ik wil die Tatoe van Angels veranderen kan ik bij die ook de Buik enzo veranderen ? Met de angel tatoo? Ja dat is wel mogelijk ja. LET OP DIT IS ALLEEN VOOR VERANDERINGEN MET KLEUR. Dan moet je bij het eerste plaatje je veranderingen aanbregen en bij de 2e hetzelfde in het wit doen. Bij de tatoo moet je alleen de 2e ( alpha mask ) veranderen. Reageren
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 leg eens beter uit k snap er niks van.. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Gebruik eerst ff de zoekfunctie, dan had je het allang tegen gekomen, hiervoor hoef je cht niet een nieuw topic voor te openen Lees de tutorials in de Master Tutorial List Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.