Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Als k de missie The Driver wil doen, krijg k een Unhandled Exception. Ik laat rustig het filmpje afspelen ( Hilary zit in zn auto ) en daarna loopt VC vast. Kan het er miss aan liggen, dat k de auto waar Hilary in rijd heb gemod ??? Want in t filmpje zie je gwn de standaard auto, terwijl k die vervange heb door een andere Kan iemand me helpen ? Alvast bedankt, grtz Jeffrey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Welkom op het forum! Het is niet echt slim dat je mods in het spel hebt zitten dan nog missies wilt gaan doen.. Als je een back up hebt van de auto die je gemodt hebt kun je hem misschien weer terug zetten en heb je je oude auto weer terug en doet de missie het weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Welkom op het forum!Het is niet echt slim dat je mods in het spel hebt zitten dan nog missies wilt gaan doen.. Als je een back up hebt van de auto die je gemodt hebt kun je hem misschien weer terug zetten en heb je je oude auto weer terug en doet de missie het weer. dus eigelijk zou k vice opnieuw moete installen en dan m dan eerst uitspele voordat k mods kan installere ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Welkom op het forum!Het is niet echt slim dat je mods in het spel hebt zitten dan nog missies wilt gaan doen.. Als je een back up hebt van de auto die je gemodt hebt kun je hem misschien weer terug zetten en heb je je oude auto weer terug en doet de missie het weer. dus eigelijk zou k vice opnieuw moete installen en dan m dan eerst uitspele voordat k mods kan installere ??? nee hij bedoeld dat sommige missies blijven hangen met mods en dat je daarom de verhaallijn beter niet kan spelen met mods Nog 3 berichten dan heb ik 100 !! Bewerkt: 27 september 2005 door Low-Co Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Welkom op het forum!Het is niet echt slim dat je mods in het spel hebt zitten dan nog missies wilt gaan doen.. Als je een back up hebt van de auto die je gemodt hebt kun je hem misschien weer terug zetten en heb je je oude auto weer terug en doet de missie het weer. dus eigelijk zou k vice opnieuw moete installen en dan m dan eerst uitspele voordat k mods kan installere ??? nee hij bedoeld dat sommige missies blijven hangen met mods en dat je daarom de verhaallijn beter niet kan spelen met mods Nog 3 berichten dan heb ik 100 !! dat kan ook k ben vice nu opnieuw aant installere... kan t kwaad om een paar mods ( meer rook + andere scooter ) erin te zette en m'n handling bestand terug te zette ? hierin is t scootertje flink opgevoerd tot 280 km/u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 k heb vice nu opnieuw geinstalleerd...compleet zonder mods... maar het probleem, dát blijft... nog een oplossing ??? of moet k helemaal opnieuw beginne met t spel ( ligt dus aan de savegame ofzo ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) sorry dat ik stoor, maar Jeffkuh91 . je hebt een dubbelpost . dat mag niet. klik voortaan op de button Edit . daar kun je jou berichten veranderen! -------------------------------------------------------------- Das al wat beter . voortaan beter opletten dus. Bewerkt: 27 september 2005 door wesley_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) maar het probleem, dát blijft...nog een oplossing ??? of moet k helemaal opnieuw beginne met t spel ( ligt dus aan de savegame ofzo ) Het kan aan je save game liggen maar ik zoveel verstand heb ik er nou ook niet van.. Misschien kunnen ze je in dit topic helpen.. @wesley_GTA, ga niet alleen lopen klagen en als je post voeg dan wat aan het topic toe.. Bewerkt: 28 september 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 maar het probleem, dát blijft...nog een oplossing ??? of moet k helemaal opnieuw beginne met t spel ( ligt dus aan de savegame ofzo ) Het kan aan je save game liggen maar ik zoveel verstand heb ik er nou ook niet van.. Misschien kunnen ze je in dit topic helpen.. @wesley_GTA, ga niet alleen lopen klagen en als je post voeg dan wat aan he ttopic toe.. zal t wel es doorkijke ( t gaat over SA, daar staat tog nix in over VC )... maar wat is een dubbelpost ?? ben nieuw dus heb dr niet zo veel verstand van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Een dubbelpost is dat je 2 keer achter elkaar post. Je kunt daarvan ook de Edit knopje gebruiken. De missie 'The Driver', daar zitten een hoop fouten in (lijkt wel). Als jij na die filmpje al problemen hebt, dan kan het ook zijn dat je op het einde ook problemen krijgt. Dan zie je zwart scherm en dan loopt je pc vast. Het kan aan de savegame liggen. Als je nog een savegame hebt met het dichtst bij zijnde datum, dan kan je daarop even klikken. Ik hoop maar voor je dat je meer dan 1 savegame hebt en dat je als je alle missies hebt gedaan tot en met The Driver. Als het probleem zich dan weer voorkomt, dan is het raar. Hoeveel keer is het gebeurt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Een dubbelpost is dat je 2 keer achter elkaar post. Je kunt daarvan ook de Edit knopje gebruiken. De missie 'The Driver', daar zitten een hoop fouten in (lijkt wel). Als jij na die filmpje al problemen hebt, dan kan het ook zijn dat je op het einde ook problemen krijgt. Dan zie je zwart scherm en dan loopt je pc vast. Het kan aan de savegame liggen. Als je nog een savegame hebt met het dichtst bij zijnde datum, dan kan je daarop even klikken. Ik hoop maar voor je dat je meer dan 1 savegame hebt en dat je als je alle missies hebt gedaan tot en met The Driver. Als het probleem zich dan weer voorkomt, dan is het raar. Hoeveel keer is het gebeurt? bedankt voor je medelijde dat is dus weer mijn afwijking...k sla alles op over elkaar heen... k heb dus geen andere savegame...wel heb k een andere savegame gemaakt maar dan zal daar ook wel weer dezelfde fout inzitte... elke keer als k die missie wilde spele kreeg k de error...en jah...aan het einde heb k ook ooit zwart scherm gehad, als was dat niet op deze pc. nog wat...een dubbelpost is dus zeg maar 2 posts, waarin t zelfde word gevraagd ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 nog wat...een dubbelpost is dus zeg maar 2 posts, waarin t zelfde word gevraagd ? Nee. Daarvoor kun je de Forum Regels lezen. Staat ook duidelijk. Ik zeg het ook hier: Een dubbelpost is dubbelposten. Het kan zijn dat je 2 keer achter elkaar met een andere zin post, of dat je dubbelpost met de zelfde zinnen. (dit kan als je 2 keer op Ok drukt, dus moet je maar 1 keer op Ok drukken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Ik zeg het ook hier:Een dubbelpost is dubbelposten. Het kan zijn dat je 2 keer achter elkaar met een andere zin post, of dat je dubbelpost met de zelfde zinnen. (dit kan als je 2 keer op Ok drukt, dus moet je maar 1 keer op Ok drukken) k heb de regeltjes es doorgeleze...en gekeke wat k had gedaan... nu begrijp k t ook... maar nou weet k nog niet wat k aan mn probleem kan doen... moet k helemaal opnieuw beginne of is dr toch nog een oplossing ? Bewerkt: 27 september 2005 door Jeffkuh91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Laat die savegame maar staan. Overnieuw beginnen is wel jammer. Speel je met of zonder cheats? Als je overnieuw gaat beginnen, zorg dan dat als je een missie klaar hebt, je een andere savegame gaat doen, dus niet een van dezelfde opgeslagen! Als je er 4 hebt, gaat de eerste die je gedaan hebt weg. Bewerkt: 27 september 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Laat die savegame maar staan.Overnieuw beginnen is wel jammer. Speel je met of zonder cheats? k speel met trainer ( GTA Vice Ultimate Trainer v2 )' eigelijk had k dat niet moete doen, want nou heb k bij de criminal ratings een - staan, en krijg m volges mij niet 100 % uitgespeeld of wel ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.