Jump to content

vc loopt vast


Jeffkuh91

Recommended Posts

Laat die savegame maar staan.

Overnieuw beginnen is wel jammer.

Speel je met of zonder cheats?

k speel met trainer ( GTA Vice Ultimate Trainer v2 )'

eigelijk had k dat niet moete doen, want nou heb k bij de criminal ratings een - staan, en krijg m volges mij niet 100 % uitgespeeld of wel ?

das niet slim van je

ik had namelijk het selfde probleem

vlikker die trainer de deur uit

en instal vice city opnieuw ....

Mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jeffkuh91

    17

  • Gangsta

    10

  • Mark B.

    2

  • Wesley

    2

Dat weet ik niet.

Als je misschien met cheats speelt gaat het makkelijker, maar dan heb je een grote kans dat je spel vastloopt.

Met een Trainer weet ik het niet. Volgens mij kan je het dan gewoon 100% uitspelen.

EDIT:

Heb je misschien nog een computer waarmee je Vice City kan spelen? Zoja, kopiéér je savegames daarnaartoe (als je gta vice city nog niet daar geínstalleerd hebt, moet je het doen) en speel die missie. Werkt 'ie dan wel? Als die niet werkt ligt het aan de savegame.

Heb je misschien nog een andere missie te doen? Speel die missie dan zonder cheats en daarna ga je terug naar The Driver. ;)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:

Heb je misschien nog een computer waarmee je Vice City kan spelen? Zoja, kopiéér je savegames daarnaartoe (als je gta vice city nog niet daar geínstalleerd hebt, moet je het doen) en speel die missie. Werkt 'ie dan wel? Als die niet werkt ligt het aan de savegame.

Heb je misschien nog een andere missie te doen? Speel die missie dan zonder cheats en daarna ga je terug naar The Driver. ;)

k heb nog wel een pc waar k m kan probere...dat zal k wel eens doen als k tijd heb...

wat je zegt van een andere missie... geprobeerd maar dat werkt niet. ik heb eerst de ijsjes verkocht van Cherry Poppers en daarna nog es geprobeerd om The Driver te spele, maar alweer liep hij vast.

Maar tis precies wat je zegt, met trainer speelt gwn veel makkelijker. Je gaat niet dood, je komt niet in geldnood 8) en weet k veel wat allemaal...

Link to comment
Delen op andere websites

Dan vrees ik dat je opnieuw moet beginnen. :{

Het is een raar probleem, maar verder weet ik helemaal niks meer.

het is jammer dat k opnieuw moet beginne, maar tog bedankt voor je hulp _O_

maar wat raad je me aan ? met of zonder cheats/trainer?

EDIT

en zowiezo natuurlijk niet meer over elkaar save tog ?

Bewerkt: door Jeffkuh91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of je met trainer kan.

Maar probeer zo weinig mogelijk de trainer te gebruiken! :Y

Als je een moeilijke missie hebt waar je echt niet uit kunt, zeg het dan op het Forum. Is het nog steeds moeilijk, dan kan je de trainer gebruiken.

Inderdaad. Niet over elkaar saven. :'D

Ik wens je heel veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of je met trainer kan.

Maar probeer zo weinig mogelijk de trainer te gebruiken! :Y

Als je een moeilijke missie hebt waar je echt niet uit kunt, zeg het dan op het Forum. Is het nog steeds moeilijk, dan kan je de trainer gebruiken.

Inderdaad. Niet over elkaar saven. :'D

Ik wens je heel veel succes!

bedankt...

tog is t jammer, maar ben ondertusse alweer opnieuw begonne...

in het begin is dr niet veel moeilijk dus je zult me voorlopig niet hore :puh:

mja...

k gebruik de trainer eigelijk alleen voor geld, infinite health + armor + ammo en geen mission-timer. politie ontkom k meestal zelf ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je een sneltoest gebruikt staat er boven in beeld cheatactivated.

niet bij alle sneltoetsen.

staat het er niet is het geen cheat en kan je vc dus gwoon 100% uitspelen.

dat klopt idd...

k heb vice alweer opnieuw geinstalleerd, hij liep weer vast in de missie dat je lance tegenkomt en zoon kok in elkaar moet slaan. dan moet je in de lambo stappe en dan wegrije. en op dat moment hangt hij weer vast.

dan ff een vraagje : bij sommige cheats staat er niet cheat activated, maar bijvoorbeeld Infinite Health Enabled. valt dit onder cheat of niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

dan ff een vraagje : bij sommige cheats staat er niet cheat activated, maar bijvoorbeeld Infinite Health Enabled. valt dit onder cheat of niet ?

Dit betekent dat je niet meer dood kan gaan.

(Infinite Health Enabled)

Jij zit zwaar onder crashing problemen!:bonk:

Als het vastloopt, komt er dan zwart beeld?

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

dan ff een vraagje : bij sommige cheats staat er niet cheat activated, maar bijvoorbeeld Infinite Health Enabled. valt dit onder cheat of niet ?

neej dit valt niet ondere een cheat maar het maakt vicecity wel een beetje gammeler. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jij zit zwaar onder crashing problemen!:bonk:

Als het vastloopt, komt er dan zwart beeld?

k weet wat t betekent :D

wanneer hij vastloopt, dan hoor k wel geluid, maar dan hangt het beeld vast ( eigelijk de hele pc want k kan taakbeheer niet eens opene ).

k heb vice alweer opnieuw geinstalleerd, maar hij hangt weer vast ( zelfs na het verwijdere van de savefiles ).

is vice nu verkl**t ???

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het er miss aan liggen, dat k de auto waar Hilary in rijd heb gemod ??? Want in t filmpje zie je gwn de standaard auto, terwijl k die vervange heb door een andere  :N

Je moet die mod verwijderen,

laat die auto zoals het is. ;)

En je hoeftte helemaal niet opnieuw te beginnen.

Je kon de savegame even in een andere map zetten. :duh:

Bewerkt: door SoH-Chief
Link to comment
Delen op andere websites

Kan het er miss aan liggen, dat k de auto waar Hilary in rijd heb gemod ??? Want in t filmpje zie je gwn de standaard auto, terwijl k die vervange heb door een andere  :N

Je moet die mod verwijderen,

laat die auto zoals het is. ;)

En je hoeftte helemaal niet opnieuw te beginnen.

Je kon de savegame even in een andere map zetten. :duh:

k ben toch weer opnieuw begonne, maar k heb van al mn oude savefiles een back-up gemaakt.

maar k denk dat t nu ongeveer opgelost is, want vice is tot nu toe niet meer vastgelope op plekke waar die dat eerst wel deed :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...