BaasB Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Eey ik wil wel leren modden, lijkt me heel gaaf. Maar ik heb echt totaal geen verstand van computers/computertaal. Zelfs bij woorden als backup die voor jullie heel normaal zijn heb ik zoiets van: what the f*ck betekent dat??? Ben ik dan eigenlijk wel geschikt vorr het modden? Ik zou het wel heel graag willen leren! Ow sorry ik wou reageren doen, nou heb ik per ongeluk 'n nieuwe topic aangemaakt... Bewerkt: 27 september 2005 door BaasB
Wesley Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Eey ik wil wel leren modden, lijkt me heel gaaf. Maar ik heb echt totaal geen verstand van computers/computertaal. Zelfs bij woorden als backup die voor jullie heel normaal zijn heb ik zoiets van: what the f*ck betekent dat??? Ben ik dan eigenlijk wel geschikt vorr het modden? Ik zou het wel heel graag willen leren!Ow sorry ik wou reageren doen, nou heb ik per ongeluk 'n nieuwe topic aangemaakt... hoi , voor leren modden klik op die link hier boven kijk voortaan ff bij de zoekfuntie Bewerkt: 27 september 2005 door wesley_GTA
gangster28 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 hij vroeg het in het algemeen ja het is moelijk maar het gaat niet vanzelf je moet er wel wat voor over hebben.(ook geduld) de link die wesley posten daar kan je het beste even rond neuzen.
BaasB Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ja daar wou ik hem ook posten, maar om de een of andere domme reden kwam ie in deze topic terecht
Wesley Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ja daar wou ik hem ook posten, maar om de een of andere domme reden kwam ie in deze topic terecht oke , voortaan beter opletten dus!
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Kijk hier voor meer informatie. Iedereen begint zonder iets te weten, er is niks in deze wereld wat je al wist bij het geboren worden. Als het je leuk lijkt ''let's begin'' Je moet hier geen nieuwe topics voor openen, maar dat had je gelukkig zelf al begrepen . Voor meer informatie of vragen kun je terecht in al bestaande topics. -slotje-
Recommended Posts