NandroDavids Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Je kunt in Liberty City Stories ook foto's maken: Bron: 1Up.com Reageren
maarte41 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik hoop dat je ze ook kan opslagen, anders heb je er niet veel aan. Reageren
Joe J Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Deze foto's zal je wel kunnen opslagen. Het zal net zoals in San Andreas zijn. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik denk wel dat je een grote geheugen chip moet kopen anders zit ie naar 5 foto's al vol. Reageren
Mark B. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Dan kun je denk ik ook wel missie met foto's verwachten.. Lijkt me leuk dat je dan voor een krant kan werken en dan foto's moet maken voor geld.. Maar het is niet nodig voor elke bekendmaking een topic te beginnen denk ik.. Bewerkt: 27 september 2005 door Mark B. Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 ik denk dat wel zo is met die krant kijk maar naar deze screenscreen ik vind hem wel lijken op een journalist Reageren
Insane Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 zou wel kunnen, dat zou me wel leuk lijken, maar als het niet zo zijn vind ik het ook niet erg. Reageren
VforV Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Dan kun je denk ik ook wel missie met foto's verwachten..Lijkt me leuk dat je dan voor een krant kan werken en dan foto's moet maken voor geld.. Maar het is niet nodig voor elke bekendmaking een topic te beginnen denk ik.. Je moet niet voor een krant werken, Je krijgt een camera toegestopt bij een job bij Ma Cipriani, waar je exclusieve foto's moet maken van iemand (ik weet z'n naam niet meer) die zich met rare bezigheden bezighoudt. Bewerkt: 3 december 2005 door VforV Reageren
Blizz Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 ja je moet ene foto nemen van.....van.... ah hier: van Casa die in baby kleren achter ho*rtjes loopt Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Foto's opslaan kan naar mijn idee niet. Misschien later een vernieuwde mod? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.