Jorge_F Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Hey, LEES DEZE REGELS GOED! Dit topic gaat als volgt: Iemand post een screen die hij zelf heeft gemaakt van een film. Je moet hem zelf gemaakt hebben zodat hij niet ergens anders op internet terug te vinden is. Noem je plaatje niet naar de film maar gewoon een naam met cijfertjes of wat dan ook (bv. 14521) omdat je anders met rechtermuisknop -> eigenschappen zo de naam van de film te weten kunt komen. Ook mag je screen niet te groot zijn (800x600, liefst minder dan 640x480) Als je denkt te weten welke film het is dan post je wat, natuurlijk mag je ook een wilde gok doen (niet te wild, dus bijv niet Lord Of The Rings zeggen terwijl het een animatie films is. Dit word gezien als spam). Je mag maar 2x per dag raden. Als je een film goed geraden hebt moet jij een screen posten. Als de screen te moeilijk blijkt te zijn dan post je een 2e screen, uiteraard moet deze wat makkelijker zijn dan de 1e. Naar het idee van Bradley, post 2 tips. Namelijk in welk land het zich afspeelt en welke acteur er in mee speelt (hoeft niet hoofdpersoon te zijn maar wel graag belangrijke rol in de film). Gebruik daarvoor dit lijstje: [B]Land:[/B] [B]Acteur:[/B] Hoe een screen(capture) maken van mijn film? Download BSplayer (http://www.bsplayer.com/html/download.php) Open de film, en druk P om een screenshot te maken Dan staat er een .jpg bestand, in je bsplayer folder (zit waarschijnlijk in C:/Program Files/webteh/bsplayer) Dit werkt natuurlijk alleen maar als je een DVD-rom op je PC hebt. --------------------------------------------------------- Hier is dan de eerste screen , raden maar! Land: Verenigde Staten Acteur: Martin Lawrence Bewerkt: 28 september 2005 door Jorge_F Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Mooi topic !, maar ik stel voor dat je ene tip moet geven, bijvoorbeeld: Waar speelt de film zich af ? Welke Acteur speelt mee ? En als niemand het weet, een 2e plaatje posten, het is natuurlijk wel moeilijk als er duizenden actuele films bestaan Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Bad Boys II? Helemaal goed NandroDavids Jij bent ! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 OK, volgende: Land: China Actrice: Michelle Yeoh Screen: Volgens mij is deze best makkelijk! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Is het misschien de film The Touch (2002)? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Is het misschien de film The Touch (2002)? niet goed! Reageren
Joe J Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Wo hu cang long uit 2000? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 OK, volgende:Land: China Actrice: Michelle Yeoh Volgens mij is deze best makkelijk! Is het toevallig: Wo hu cang long ? In het engels bekent als Crouching Tiger Ik hou me nooit zo bezig met asiatishe films EDIT: @Joe Jörgen Ongelovenlijk ik was 13 seconde te laat, of joe 13 seconde te vroeg het is net hoe je het bekijkt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Crouching Tiger is goed! Joe Jörgen was iets eerder dan Bradley H. dus Joe is aan de beurt! Reageren
Joe J Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Volgende: Je mag de Engelse of ??? titel geven. Land: Duitsland/Italië/Oostenrijk Acteur: Bruno Ganz Dit is misschien een makkelijke, maar doe je best. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Der Untergang. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Die was ook niet zo moeilijk. Je moest een plaatje zelf maken Joe Jörgen. Of in ieder geval de naam veranderen en uploaden via bijv imageshack. Iemand post een screen die hij zelf heeft gemaakt van een film. Je moet hem zelf gemaakt hebben zodat hij niet ergens anders op internet terug te vinden is. Noem je plaatje niet naar de film maar gewoon een naam met cijfertjes of wat dan ook (bv. 14521) omdat je anders met rechtermuisknop -> eigenschappen zo de naam van de film te weten kunt komen. Bewerkt: 27 september 2005 door Jorge_F Reageren
Joe J Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Mmm... Zal zeker aan de afbeelding hebben gelegen. Het antwoord is juist. Die was ook niet zo moeilijk. Je moest een plaatje zelf maken Joe Jörgen. Of in ieder geval de naam veranderen en uploaden via bijv imageshack. Sorry, dat had ik over het hoofd gezien. @ NandroDavids: You're next! Bewerkt: 27 september 2005 door Joe Jörgen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Land: VS Acteur: Tom Hanks Screen: (Dit is wel een hele makkelijke ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.