CJ_ Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) die missie waamee je een helikopter moet jatten bij het leger, lukt me niet , ik word doodgeschoten voordat ik in de buurt van dat ding kan komen Bewerkt: 27 september 2005 door CJ_ Reageren
Timovich Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Zorg dat jij iedereen eerder dood schiet. En dan pas er naar toe gaan. Kijk nog ff in de Walktrough en als je er echt niet uitkomt kan je in dit topic vragen of iemand het voor je doet Reageren
Svenie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 ik deed het zo neem je jetpack en vlieg meteen naar de helikopter vanboven in de basis als er wordt gezegt dat er helis onderweg zijn ga je terug naar beneden en schiet je ze neer dan neem je gewoon de heli en klaar is kees Reageren
CJ_ Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 waar is een jetpack Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 waar is een jetpack Het Jetpack kan je vinden op je eigen vliegveld. Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Na de missie 'The Black Project' spawnt die aan je vliegveld in 'The Desert' Kijk anders ook eens in de Walkthrough EDIT* Silverwing was me voor. Bewerkt: 27 september 2005 door Dizzee Reageren
CJ_ Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 ik heb de helikopter kunnen vinden (zonder jetpack) maar het lukt me echt niet om met die helikopter het busje te pakken wilt iemand dat doen(a) http://rapidshare.de/files/5604266/GTASAsf1.b.html Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Nog een kleine Tip Ga met die Magneet naar beneden met 8 en met 2 kun je hem weer op hijsen of ga vlak erboven vliegen Of kijk goed naar de schaduw En requests voor Save games kun je beter posten in het Save Game Aanvraag Bewerkt: 29 september 2005 door TheRing Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.