rick15465 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 De gangs: Mafia Leider - Salvatore Leone Auto - Mafia Sentinel Kleren - tuxedos, sommige hebben zonnebrillen Wapenss - Handgun, Shotgun GTAIII Territory - Saint Mark's/Portland Diablos Leider - El Burro Auto - Diablo Stallion Kleren- Denim, rode en blauwe bandanas, jeans Wapens - Baseball Bat, Handgun GTAIII Territory - Hepburn Heights/Portland Triads Leider - nog niet bekend Auto - Triad Fish Truck Kleren- blauwe suits Wapens - Baseball Bat, Handgun GTAIII Territory - Chinatown Colombian Cartel Leiders- Catalina, Miguel Auto - Cartel Cruiser Kleren - Hawaiian shirts, jeans, leather boots, hats with crocidile teeth on them Wapens - Uzi, AK47 GTAIII Territory - Fort Staunton/Staunton Island, Cedar Grove/Shoreside Vale Yakuza Leiders - Asuka, Kenji Auto - Yakuza Stinger Kleren - Business suits Wapens - Handgun, Uzi GTAIII Territory - Torrington Avenging Angels Leider-nog niet bekend Auto - Angel Kleren - White shirt, green jacket, khaki pants, and a red beret Wapens - ook nog niet bekend GTAIII Territory - N/A ik heb alles zelf vertaald .Niet alles. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) ik heb alles zelf vertaald .Niet alles. Ja dit snap ik helemaal. Wel goed lijstje. Knap dat je ook niks gekopieerd hebt van je eigen Forum (not) Bewerkt: 27 september 2005 door W3sl3y Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Bijna alle gangs zijn hetzelfde als in GTA 3. Ook wel een beetje logisch.. Reageren
Mark B. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Hier een plaatje van het voertuig van de Avenging Angels, de Angel. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 @rick15465 Nogmaals het is niet de bedoeling content over te nemen van andere sites. Maak aub zelf wat orgineels met alle informatie die rond het web is te vinden. Anders dien ik deze topic weg te halen. Reageren
Svenie Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 zouden die angels je eigen gang zijn ? Reageren
djaa Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) zouden die angels je eigen gang zijn ? waarom denk je heb je toch niks aan die gang als je later bij salvatore leone gaat werken Bewerkt: 30 september 2005 door azibit Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 je bent toch onderdeel van de mafia, de gang van Salvatore Leone dus Reageren
Svenie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 oh jammer ik hopte echt weer een eigen gang Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 hopelijk is er een manier om je maffia mensen te "recruiten" ofzo anders zou ik echt jammer vinde Reageren
Insane Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 je bedoelt dat je gewoon iemand op straat aan kan spreken en dat je die dan een opleiding kan geven tot mafiosi? Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 je bedoelt dat je gewoon iemand op straat aan kan spreken en dat je die dan een opleiding kan geven tot mafiosi? Je hoeft hem dan toch geen opleiding te geven, want je kan alleen maar maffia leden recruiten. Maar het zou een goede zaak zijn als dat erin zit. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 gewoon zoals met grove street gaste Reageren
Insane Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 oh, op die manier , ik vind het ook wel vet dat je in SA je eigen gang hebt, maar vaak bij gangwars gingen ze snel dood of ze liepen weg, dus ik zal het niet zo missen in LCS als het er niet in mocht zitten. Reageren
da_rambo Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 De TRAIDS zijn grappig met hun lompe autos (vrachtwagens) en rare kleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.