Jon-asses Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 yo iedereen ik heb net de driving school uitgespeeld maar hoe kan ik nu die wang cars missies doen en een andere tuningarage hebben? ps. ik heb niet gevonden met de zoekfunctie! greetz jon-asses Reageren
Svenie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 ik dacht al de andere missies doen van san fiero zeker die van woozie Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 ik dacht al de andere missies doen van san fiero zeker die van woozie ben je dat zekr? kan iemand dat hier nog eens bevestigen of dat het juist is? alvast bedankt gta idiood! greetz jon-asses Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Dit is absoluut waar, wanneer je juist in de desert aankomt, zal Jethro je bellen dat je de showroom van wang cars kan kopen om je bedrijf meer representatief te maken. Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Nadat je de Driving School hebt uitgespeeld kan je Wang Cars kopen en daarna kan je ook de missies doen. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 dus ik moet eerst SF uitspelen en dan krijg ik telefoontje? bedankt he alledrie! greetz jon-asses Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Nee, je moet SF ervoor niet uitgespeelt hebben. Als je de Driving School hebt uitgespeeldt heb je direct toegang tot Wang Cars en als je die koopt krijg je de missies. Correct me if i'm wrong.. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) maar waar is die wang cars dan? greetz jon-asses ps. de walktrough werkt niet dus daar kan ik het niet vinden! Bewerkt: 27 september 2005 door jon-asses Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Ik maak wel ff een screen waar die is.. EDIT De belooofde screen.. Ik kon hem gister niet posten omdat mn SA vastliep.. Bewerkt: 28 september 2005 door Bassie_94 Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Nee, je moet SF ervoor niet uitgespeelt hebben. Als je de Driving School hebt uitgespeeldt heb je direct toegang tot Wang Cars en als je die koopt krijg je de missies.Correct me if i'm wrong.. Bij mij belde Jethro me alleen maar als ik ook die eerste missie van Toreno moest doen, dus de missie 'Monster' Nooit vroeger! Bewerkt: 27 september 2005 door Dizzee Reageren
demontventoux Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Om Wang Cars te tunen moet je allereerst alle "Wang Cars" missions doen, deze zijn: Zeroing In Test Drive Customs Fast Tracks Puncture Wounds Alle 4 deze missie's zijn gemakkelijk uit te spelen. Wanneer je de 3rde missie (Custom Fast Tracks) gedaan hebt kan je aan de haven wagens in- en exporteren. De Woozie's missie's komen denk ik daarna, of kan je terwijl al eens doen. Als je deze gedaan hebt + de "Yay Ka-Boom-Boom" heb je toegang tot de Desert en Las Venturas. zie ook dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=15516 greez demont Bewerkt: 27 september 2005 door demontventoux Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 maar ik kan wang cars nog niet kope wat moet ik dan doen? greetz jon-asses Reageren
Caltson Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 de missie's doen van de garage(je hebt er dan nieuwe) Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) de missie's doen van de garage(je hebt er dan nieuwe) en waar kan ik die dan vinden? greetz jon-asses edit: @scorpia mss een iets duidelijk antwoord graag Bewerkt: 28 september 2005 door jon-asses Reageren
scorpia Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 de missie's doen van de garage(je hebt er dan nieuwe) en waar kan ik die dan vinden? Mss bij de garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.