chucky11 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 wie kan mij helpen aam het eerste level van Sunshine auto,s? Je moet dan terminal velocity doen en ik snap niet waar ik moet beginnen.Is dat soms weer met zo,n helicoptertje? die heb ik al gehaald in 11 min Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Terminal velocity is toch een street-race. De startplaats ( bij de ingang van het vliegveld) staat als het goed is op je radar aangegeven, als je de race van de map gekozen hebt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 je moet met een auto in het markerje gaan staan idd voor de incheck bij het vliegveld. als tip neem een cheetah daar me win je die race gemakkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Volgens mij kun je beter een Infernus nemen die zijn zwaarder als een Cheetah en word je dus minder snel weggebeukt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Je moet de missie als volgt starten, Je gaat in de marker staan, je kiest een missie, dan duw je niet op [ENTER], maar op de toets voor de claxon (als je in een auto zit), dan moet je een voertuig pakken (Cheetah, Infernus, Hotring Racer) en naar de race gaan, beuk niet alvast een keer tegen je tegenstanders aan, de race begint dan namelijk meteen. Ga opnieuw in de marker staan, wacht de aftelling af en racen maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Een aardige methode om bij de start een voorsprong te krijgen, is om niet in de marker te gaan staan. In plaats daarvan neem je een aanloop vanaf de achterkant van de klaarstaande auto's , je rijdt dan op snelheid langs die auto's, en geeft de voorste auto in het voorbij gaan, een klein tikje met de zijkant van je auto.. Zoals baffie al zei, begint de race dan direct, maar jij bent op dat moment al op snelheid, terwijl zij nog eerst vanuit stilstand moeten optrekken. Daardoor begin je dus vanaf kop-positie met een voorsprongetje, en hoef je dus niet die anderen nog in te halen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Andere manieren zijn nog om met een tank de race te gaan doen, je kunt zo praktisch alle andere racers ondersteboven schieten, met een motor kan ook, je hebt dan het voordeel van de optrekkracht, maar je valt wel van de motor af op het moment dat je een beetje geramt wordt. Een andere manier is om in de bestanden te gaan klieren, maar echt leuk wordt het dan niet meer. De beste auto om straatraces mee te doen is de FBI Cheetah, te vinden bij het politiebureau in Little Havana, de Cheetah is sowieso al fijn, met sirene gaat ook nog eens iedereen voor je aan de kant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 ik deed het zo ik zette mijn auto voor de andere racers en ik schoot met een rocketlancher de eerste twee stuk zo heb je minder concurentie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Ja dit is gewoon een Streetrace ik vond deze niet moeilijk ik heb al mijn streetraces gedaan met de methode van Patrickw of met een motor en vanaf je motor schiet je alles ondersteboven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chucky11 Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Vriendelijke dank, ik drukte iedere keer op enter en was mijn auto weg. aleemaal bedankt voor de tips groeten john Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.