Scarcetti Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) bwah mijn psp collectie is niet zo groot,nog niet ik heb gtavcs,,killzone liberation,,medievil en nu aan het sparen voor meer want ik ben gtavcs al beu gespeeld Bewerkt: 19 februari 2007 door O.G.
Woetsha Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) PSP Games: Scarface: Money. power. respect. (verkocht) GTA Liberty City Stories GTA Vice City Stories Need For Speed: Most Wanted 5.1.0 ( verkocht) Miami Vice Avatar: The legend of Aang MIDWAY GAMES een UMD waar 23 spellen in zitten (mortal kombat III, .... PSP Video's: Little manIk wil er nog veel meer kopen!!!!!! Bewerkt: 30 maart 2007 door woetsha
Jericho Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik heb 3 PSP games: Vice City Stories (heb hem nog maar net, zit op 25%) Tekken Dark: Resurrection (ook machtige game, maar ik was hem beugespeeld) The Sims 2: Huisdieren (baggerspel, heb ik een paar dagen op gespeeld en is dan in de kast gevlogen)
Amfetamientje Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ik heb san andreas, een basket spel en een legerspel san andreas? die bestaat toch helemaal niet? bdoel je vice city stories/liberty city stories. ik heb nu : beide Monster Hunters (beste psp spel ooit ) beide, City Stories Field Commander en nog meer maar heb geen zin om in me kast te kijken
spoeky Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb nog niet zo heel veel spellen voor de psp. Ik heb er nu 3. - Gta LCS - Gta VCS - Sudoku . Deze kreeg ik er gratis bij toen ik de psp kocht.
sevaboy Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) ik heb: Vice city stories Liberty stories WK 2006 Pursuit force(ga ik verkopen) Sims2 huisdieren Ik ga lord of the rings tactic kopen en the godfather Bewerkt: 13 maart 2007 door sevaboy
gta master 1 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) hey, ik heb mijn psp noog maar een half jaartje (ongeveer, denk ik) dus ik heb 2 spelle: GTA vcs medal of honor heroes oja en nog een paar demo's! Bewerkt: 1 juni 2007 door gta master 1
Kakaroth Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Hey iedereen, ik heb mijn PSP nu iets meer dan een jaar en mijn spellen (Met beoordeling voor mensen die dit spel misschien ook willen kopen) zijn: Call Of Duty Roads To Victory: Op het begin fantastisch, maar te snel uitgespeeld en te eentonig om nog een keer te doen, 6.5/10 Need For Speed Underground Rivals: Leuk spel, maar ik hou niet zo veel van racespellen, 7.5/10. Fifa 2006: Mijn grootste misser op de PSP, eentonig, geen carriere en slecht afgewerkt, 4.5/10 Fifa 2007: Juist weer een van mijn beste spellen op de PSP, er goede graphics, gameplay en carriere, 9/10 Killzone: Liberation: Dit vond ik niet zo'n leuk spel omdat het erg lastig was om te mikken, maar graphics waren goed, 7/10 Tiger Woods PGA Tour 07 (): Ik ben geen golffan, maar kreeg hem, en het was verrassend leuk, eigenlijk alles klopte, uitdaging, graphics, gameplay. Alleen het putten was vervelend, 8/10 GTA: LCS: Dit is het beste spel op de (mijn) PSP. Ik vond het echt een fantastisch spel, en de 9.5/10 heeft R* ook dik verdiend. GTA: VCS: Na LCS leek dit me erg leuk, maar het viel me een beetje tegen, voor mij was het allemaal net niet, 7.5/10. Tony Hawk Underground Rivals 2: Dit spel was erg uitdagend en leuk, maar tegen het einde van het spel (een paar maanden!) had ik er in ieder geval niet zoveel zin in, 8/10 Loco Roco: Super spel, echt top, maar als je het een paar dagen echt veel speelt, is het saai, 8.5/10 Ik heb alleen Spiderman-2 als UMD, en dat is een film die waarschijnlijk iedereen wel kent Edit: Ik denk erover Tekken ook te kopen, zijn er mensen die commentaar op dat spel hebben? Bewerkt: 2 juni 2007 door Dark_GTA_Mike
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 GTA LCS,Spider-Man,Burnout,Dead Mens Chest,en un paar anderen ik weet ze niet allemaal.
Scarface92 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb hem net dus ik heb nog niet veel spellen. Spellen: Brtohers in Arms D-day, Scooby-Doo en Fifa street 2
Black Force Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ik heb GTA LCS en VCS, beide spellen zijn goed. ook heb ik nog Splinter Cell Essentials, ook een hele goede psp splinter cell, alleen jammer dat er missies van oude delen in zaten, maar natuurlijk ook nog veel nieuwe. Greetz, Black Force
Blink Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Daxter, Vice City Stories en sinds vandaag ook Pro Evolution Soccer 6
profile Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 ik heb san andreas, een basket spel en een legerspel off:Sanandreas bestaat toch niet voor PSP ? on:ik heb Fired up,Gta VCS een dvd van spider man 2 en een muziek concert van Eminem
Recommended Posts