Damos Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 als ik een savegame heb gedownload zte ik hem goed in de juiste map maar als ik hem wil laden staat er: Savegame Corrupt Reageren
MarcN Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Is hij wel goed binnen gehaald? Of is het mislukt? Download het anders nog eens opnieuw, misschien is dat mis gegaan. Ik verwacht wel dat de save-game's moeten werken. Maar misschien werkt de save-game wel helemaal niet. En om welke save-game gaat het hier? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Heet het bestand GTASAsf<nummer>.b? Als dat niet zo is, is de bestandsnaam fout, en die moet je dan even veranderen. Misschien is de savegame gespeeld met een mod, of gebruik jij een mod. Dan kun je soms savegames ook niet laden. Reageren
Damos Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) nou kan er ook gecheat zijn het gaat om die van 100% savegame by zeemon trouwens ik kan ook de .rar file niet in een b bestand veranderen Bewerkt: 28 september 2005 door Shin Chan Reageren
spikeT Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 hmm, een .rar file zeg je... dit is hetzelfde als een winzip bestand, en moet je eerst met winrar uitpakken hé. na het uitpakken kom je misschien het juiste bestand tegen. greetz Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 En voor WinRAR moet je dokken, maar je kan wel een gratis trail downloaden. Kijk hier maar. Reageren
spikeT Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 En voor WinRAR moet je dokken, maar je kan wel een gratis trail downloaden. Kijk hier maar. idd, winrar is geen freeware.. tenminste als je de laatste versie wilt hebben. op http://www.oldversion.com/program.php?n=winrar vind je een iets oudere versie die wel gratis te downloaden is. greetz, tim Reageren
Damos Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 wlk bestand heb im dan nodig? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 wlk bestand heb im dan nodig? Zie bijlage. 1 van de de omcirkelde, het beste is om de onderste te pakken denk ik. Dat is namelijk de nieuwste. Reageren
uman Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ja bij mij komt er ook corrupted file. wanneer ik gewoon zit te spelen en dan sla ik het op dan wil ik verder spelen dus ga ik naar load game dan staat er corrupted file . zeggen ze er is een error in je save spel. wie kan me helpen? Reageren
PcGamer Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ja bij mij komt er ook corrupted file. wanneer ik gewoon zit te spelen en dan sla ik het op dan wil ik verder spelen dus ga ik naar load game dan staat er corrupted file . zeggen ze er is een error in je save spel. wie kan me helpen? ik heb dat ook!! verdomme help!! AUB Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Raadlpeeg dit ook eens in het Save Game aanvraag fourm, ik neem aan dat ze je daar verder helpen Probeer, eens een andere SaveGame, en lees alle instructies hieronder nog eens, en BTW welke SaveGame is het Ik denk echter ook dat het niks heeft te maken met extracten Reageren
GTA GUY Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Hallo Ik wil nog iets melden over die Save-Game's. Het antwoord hierop staat ook in het Sa ''Hardware problemen'' Forum. Maar hier post ik het nog eens : 1. Je installeert SA op je pc 2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Je kunt ook een nieuw account maken, maar wat hierboven staat is veel gemakkelijker! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.