Jarno Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Informatie Ik wil kleine programmatjes maken. Die je start inplaats van Gta_sa.exe. Elke versie heeft zijn eigen functies. Ik raad de 'NoPedLoader' aan voor de GTI medewerkers. To-do: - NoPedLoader (Update) - NeverCheatLoader (Hiermee kan je cheaten wat je wilt maar wilt maar het spel denkt dat je nooit gecheat hebt) Wanneer af? 'NoPedLoader' is af! Downloads NoPedLoader Versie 1.0 (Je moet meer dan $0 hebben!) Mirror: Rapidshare Versie 1.1 Mirror: Wyger (Met dank aan Pokearno) Mirror: GTAGames.nl Overig Ideeën zijn welkom! TIP: Ben je in een missie en je wilt ff geen auto's hebben (Bijv. tijdens race missies) dan raad ik mijn 'Dutch Theft Trainer' aan. Die heeft ook deze functie. Bewerkt: 30 september 2005 door Jarno Reageren
Wauzie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Leuk ideetje, vooral die Nopedloader, handig voor GTI. . Reageren
Jarno Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Hij is af. Hij checkt nog op money. Dus als je $ hebt. Dan werkt de cheat niet hij doet pas als je meer dan $0 hebt. Wordt nog gefixt. Reageren
NickDrake Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 goed werk KUTGW maar euh miss kan je ook iets maken met bv. alleen maar moto's enzo en van die dingen,mogen we hier dingen vragen die je dan kan maken ? Reageren
Jarno Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Tuurlijk pokearno. Ideeën zijn altijd welkom. Alleen motoren? Dat zou inprincipe kunnen maar wel heel moeilijk. Ik upload nu de 'NoPedLoader'. [edit] Geupload en hoofdpost ge-edit [/edit] Bewerkt: 27 september 2005 door Jarno Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 De link werkt niet Jarno . Ik kom wel op rapidshare enzo maar zodra ik hem wil beginnen met downloaden zegt hij 'Kan de server niet vinden'. Reageren
Jarno Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Inderdaad heb ik ook niet. FF Opnieuw uploaden. Ik heb geen FTP programma op dit moment. Stom van me. Dus ff opnieuw erop zetten. [edit] Ik kan ook al niet uploaden [/edit] Bewerkt: 28 september 2005 door Jarno Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Mag ik vragen wat een nowpedloader is? Ik zie jullie altijd over peds praten maar wat het is weet ik niet. Reageren
Jarno Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Mag ik vragen wat een nowpedloader is? Ik zie jullie altijd over peds praten maar wat het is weet ik niet. Ped's: Mensen die rondlopen [edit] Met dank aan Pokearno; Hij heeft het geupload. Zie hoofdpost. [/edit] Bewerkt: 28 september 2005 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 BUMP Ik ben bijna klaar met NoCheatLoader Verwacht vandaag of morgen de download. Iemand nog ideeën? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Wat dacht je van een NoCutscenesLoader of een NoMissionLoader . Bewerkt: 29 september 2005 door Ice Cold Killa Reageren
Jarno Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Laatste is niet mogelijk. Eerste lijkt me onnuttig. Reageren
Fireman Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Laatste is niet mogelijk.Eerste lijkt me onnuttig. Nocutscene loader is niet erg onnuttig :/ Als je bijvoorbeeld een Anrold Schwarzenegger skin gebruikt en je hoort hem als een neger praten in de cutscenes dan wil ik die cutscenes toch liever weghebben. Reageren
Jarno Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Laatste is niet mogelijk.Eerste lijkt me onnuttig. Nocutscene loader is niet erg onnuttig :/ Als je bijvoorbeeld een Anrold Schwarzenegger skin gebruikt en je hoort hem als een neger praten in de cutscenes dan wil ik die cutscenes toch liever weghebben. En het kan toch niet. Het hoeft niet persee met de loaders te maken hebben (Ideeën) Reageren
gangster28 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) dat je het weer kan beinvloeden en de tijd zonder cheats. EDIT Jarno Geplaatst op 30 Sep 2005, 16:35:41 QUOTE (Jorge_F @ 30 Sep 2005, 16:34:30) QUOTE (gangster28 @ 30 Sep 2005, 16:30:01) dat je het weer kan beinvloeden en de tijd zonder cheats. Daar heb je de Dutch Theft Trainer voor (DTT) die Jarno heeft gemaakt. Kijk daarvoor in het Overige Showroom forum, het is echt een superhandige trainer Ik wou net zelfde antwoorden. Ik zoek ook ideeën voor DTT voor in V2.2 Public. sorry niet aan gedacht. Bewerkt: 30 september 2005 door gangster28 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.