Jump to content

Alle territories binnen!

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is toch ook wat.

Ik denk, ik verover alle gebieden (dat is na 4 dagen gelukt) en dan pas ga ik verder met de verhaallijn. Kan ik veel gebieden weer opnieuw veroveren, lijkt mij een foutje van Rockstar.

Alle Ballas heb ik uitgeroeid, komen ze gewoon weer opnieuw...

Geplaatst:
Dat is toch ook wat.

Ik denk, ik verover alle gebieden (dat is na 4 dagen gelukt) en dan pas ga ik verder met de verhaallijn. Kan ik veel gebieden weer opnieuw veroveren, lijkt mij een foutje van Rockstar.

Nee, dit is normaal. Je gaat weg uit LS, en als je op het einde van het spel terug komt, moet je opnieuw de gebieden veroveren. Bij veel van de laatste missies is gebieden veroveren ook het doel. Dit heeft iedereen, en het is geen bug. Het is wel irritant als je het van te voren niet geweten had, dat ben ik met je eens... Ik had ook al 75% veroverd... Helaas niks aan te doen.

Geplaatst:
Dat is toch ook wat.

Nee, dit is normaal. Je gaat weg uit LS, en als je op het einde van het spel terug komt, moet je opnieuw de gebieden veroveren. Bij veel van de laatste missies is gebieden veroveren ook het doel. Dit heeft iedereen, en het is geen bug. Het is wel irritant als je het van te voren niet geweten had, dat ben ik met je eens... Ik had ook al 75% veroverd... Helaas niks aan te doen.

Ja dat bedoel ik dus ook.

Ik ben nu voor de 2e keer in LS en dacht ik ga maar gelijk veroveren.

Nu doe ik de laatste trits missies en nu moet ik diezelfde gebieden weer veroveren...

Geplaatst:

Da's inderdaad irritant, maar van de andere kant , ik vindt het veroveren van die gebieden een van de leukste dingen, dus je hoort mij niet klagen :puh:

Geplaatst:
Da's inderdaad irritant, maar van de andere kant , ik vindt het veroveren van die gebieden een van de leukste dingen, dus je hoort mij niet klagen :puh:

Het kost wat dagen, maar dan heb je ook wat.

Meestal zijn de kleine gebiedjes het moeilijkst.

En ik vond de gele lastig. Die mannetjes zijn net wat agressiever heb ik het idee.

Geplaatst:

mischien heb ik dan een goede tip:gebruik een AK-47 of M4

Dan knal je ze al neer voor ze bij jouw zijn ;)

dus zo moeilijk is datt niet(maar wel lastig met die attack's)

Geplaatst:

Ik heb de cheatcode oneindig gezondheid op staan en ik heb alle gebieden op 2 dagen verovert en ze vallen mij nooit aan.ps:mijn spel is wel uit. :engel:

Geplaatst:
mischien heb ik dan een goede tip:gebruik een AK-47 of M4

Dan knal je ze al neer voor ze bij jouw zijn ;)

dus zo moeilijk is datt niet(maar wel lastig met die attack's)

M4 heb ik zeker, die heeft de meeste kogels in het magazijn (50 stuks, dan herladen).

Die M4 gebruik ik in combinatie met sniper gun zodat je ze op afstand kunt doden en ook nog vaak een tritsje handgranaten, die zijn wel handig als je ergens bovenop staat en al die gastjes staan onder je...

Geplaatst:
haha das klote :D ik ben ook bezig met alle gebieden... 'k moet er nog 1 :duh:

Ik heb gisteren maar eens even die minigun opgehaald.

Dat gaat toch een stuk makkelijker. Dat had ik eerder moeten doen.

Geplaatst:

Als je nou op het eind van het spel, dus als je de verhaallijn hebt uitgespeeld, als je dan alle paarse gebieden veroverd, blijven de ballas dan voor eeuwig weg???

en geldt dat ook voor de gele???

Geplaatst:
Als je nou op het eind van het spel, dus als je de verhaallijn hebt uitgespeeld, als je dan alle paarse gebieden veroverd, blijven de ballas dan voor eeuwig weg???

Ik heb het ook al allemaal veroverd, maar ik heb nog niks gemerkt van specials ofzo :ch: . Ze zijn dan wel weg bij mij.

Geplaatst:

Alles overnieuw veroveren is juist handiger niet alleen beleef er een hoop lol mee (vind ik zelf), je krijgt er ook nog eens super veel respect bij. :'D

Geplaatst:

Ik heb het ook al allemaal veroverd, maar ik heb nog niks gemerkt van specials ofzo :ch: . Ze zijn dan wel weg bij mij.

nee heb je ook geen specials. ze zijn gewoon weg! en dat vond ik niet leuk dus heb ik aan de kust die ballas gelaten. daar houden ze zich rustig en als ik dan een keertje zin heb om te vechten ga ik daar naar toe :'D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...