Mr.eminem Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Ik snap er maar niks van hoor. Ik uninstall mta 0.3 en installeer 0.4. Dan start ik de mta client op met als host mtaserver.gtagames.nl, en klik op start game, en dan krijg ik iets als: "We were unable to move weapon.dat. You might do that yourself" en thats it! Dan kan je mta gewoon opstarten maar dan loopt mta/gta vast bij "The Message Of The Day". Ik druk dan op mijn windows toets en ik zie meteen weer een: "Unhandled exception: c0000005 At address: 00632082". En in het chatvenster staat dan soms: "Disconnected: suspected trainer usage" terwijl ik noch een trainer heb noch een mod heb geinstalleerd <_< . Dus ik verwijder mta 0.4 én gtavc en installeer VC eerst en dán mta weer. Deze keer krijg ik geen gedoe met weapon.dat, dus ik ga verder. Maar alwéér bij The message of the day loopt het spel vast! Wat is hier gaande? Volgens mij is mta 0.4 niet helemaal goed op VC aangepast. Wie weet hier een antwoord op? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 tja ik weet niet wat jij aan je spel hebt verandert maar dat kan dus een hele grote invloed hebben op mta bv ik heb mijn helicopters verandert en toen kon ik niet in mta met die zelfde fout meldingen duzzz maarjaa succes verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Ik snap er maar niks van hoor. Ik uninstall mta 0.3 en installeer 0.4. Dan start ik de mta client op met als host mtaserver.gtagames.nl, en klik op start game, en dan krijg ik iets als: "We were unable to move weapon.dat. You might do that yourself" en thats it! Dan kan je mta gewoon opstarten maar dan loopt mta/gta vast bij "The Message Of The Day". Ik druk dan op mijn windows toets en ik zie meteen weer een: "Unhandled exception: c0000005 At address: 00632082". En in het chatvenster staat dan soms: "Disconnected: suspected trainer usage" terwijl ik noch een trainer heb noch een mod heb geinstalleerd <_< . Dus ik verwijder mta 0.4 én gtavc en installeer VC eerst en dán mta weer. Deze keer krijg ik geen gedoe met weapon.dat, dus ik ga verder. Maar alwéér bij The message of the day loopt het spel vast! Wat is hier gaande? Volgens mij is mta 0.4 niet helemaal goed op VC aangepast. Wie weet hier een antwoord op? :unsure: Volgens mij heb je de versie van MTA op 1.1 staan. (Staat rechtsbovenin de MTAClient) Of je heb hem op 1.0 dat weet ik niet. I.i.g moet je die even veranderen naar 1.0 of 1.1. Ligt er aan dus welke versie je gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.eminem Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 (bewerkt) Ik snap er maar niks van hoor. Ik uninstall mta 0.3 en installeer 0.4. Dan start ik de mta client op met als host mtaserver.gtagames.nl, en klik op start game, en dan krijg ik iets als: "We were unable to move weapon.dat. You might do that yourself" en thats it! Dan kan je mta gewoon opstarten maar dan loopt mta/gta vast bij "The Message Of The Day". Ik druk dan op mijn windows toets en ik zie meteen weer een: "Unhandled exception: c0000005 At address: 00632082". En in het chatvenster staat dan soms: "Disconnected: suspected trainer usage" terwijl ik noch een trainer heb noch een mod heb geinstalleerd <_< . Dus ik verwijder mta 0.4 én gtavc en installeer VC eerst en dán mta weer. Deze keer krijg ik geen gedoe met weapon.dat, dus ik ga verder. Maar alwéér bij The message of the day loopt het spel vast! Wat is hier gaande? Volgens mij is mta 0.4 niet helemaal goed op VC aangepast. Wie weet hier een antwoord op? :unsure: Volgens mij heb je de versie van MTA op 1.1 staan. (Staat rechtsbovenin de MTAClient) Of je heb hem op 1.0 dat weet ik niet. I.i.g moet je die even veranderen naar 1.0 of 1.1. Ligt er aan dus welke versie je gebruikt. Okey ik zal het proberen. I.I.G., bedankt voor je aandacht. EDIT: hij doet het. bedankt Bewerkt: 25 juli 2004 door Mr.eminem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 Bij mij loopt hij bij 1.1 vast daarom gebruik ik 1.0 werkt perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.