Young_Buck Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Suge Knight wil een meeting met Eminem om met hem te praten over de racistische tracks die hij tijdens een woedeaanval in zijn jeugd maakte en die vorig jaar door The Source werden verspreid. Em bood toen al zijn excuses aan maar Knight vindt dat niet genoeg. Hij vindt het een schande dat het hele gebeuren uiteindelijk in de welbekende doofpot is beland en wil meer duidelijkheid van de rapper. "Toen Eminem doorbrak, vond ik hem goed. Hij kan goed rappen en is grappig. Maar wanneer je begint te zeggen dat zwarte vrouwen 'nigga bitches en golddiggers' zijn, dan heb ik een probleem met je want ik heb ook een moeder en dochters. Hij is te ver gegaan door een heel ras te stereotyperen. Eminem heeft zijn succes en geld aan de Afro-Amerikaanse gemeenschap te danken en dan gaat hij de Afro-Amerikaanse vrouwen op deze manier degraderen. Hij is een racist." bron; www.juize.fm geloven jullie dat eminem een racist is. ik geloof wel dat hij die zwarte vrouwen heeft uitgescholden maar die kerel helpt zoveel zwarte mensen aan om doortebreken. iedereen doet weleens iets vreemds in zjn jeugd toch Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Zeker weten dat Eminem geen racist is! Hij heeft D-12 naar de top geholpen, dan kun je toch geen racist zijn?! Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Naja...ik geloof wel dat ie dat ooit gezongen heeft. Daar zie ik hem wel voor aan. Maar Donker vrouwen en dochters zijn nou ook eenmaal zwart, en als je daar domme dingen over gaat zeggen, ben je racist. Dus hij is racist ja! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 nouw ik denk dat hij geen aardig typetje is. maar daar zie ik hem niet voor aan! Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik denk eerder dat Eminem wannabe nigger is dan een racist.. Anders was hij niet met rappen begonnen, de meeste rappers zijn denk ik gewoon zwart.. Vind rap ook helemaal niks voor blanken.. hoewel Eminem toch wel hoog in het lijstje bij mij staat. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik denk eerder dat Eminem wannabe nigger is dan een racist..Anders was hij niet met rappen begonnen, de meeste rappers zijn denk ik gewoon zwart.. Vind rap ook helemaal niks voor blanken.. hoewel Eminem toch wel hoog in het lijstje bij mij staat. Slaat nergens op wat je zegt, Waarom zouden blanken niet kunnnen rappen? Maar ik heb het op TV gezien, en Em heeft het toegegeven, Alleen allang sorry gezegd, dat kwam omdat hij op een dag boos was, en volgens mij ruzie had met die vrouw.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Ik denk eerder dat Eminem wannabe nigger is dan een racist..Anders was hij niet met rappen begonnen, de meeste rappers zijn denk ik gewoon zwart.. Vind rap ook helemaal niks voor blanken.. hoewel Eminem toch wel hoog in het lijstje bij mij staat. Slaat nergens op wat je zegt, Waarom zouden blanken niet kunnnen rappen? Maar ik heb het op TV gezien, en Em heeft het toegegeven, Alleen allang sorry gezegd, dat kwam omdat hij op een dag boos was, en volgens mij ruzie had met die vrouw.. Jezus, jij snapt niks he? wat voor opleiding doe je?? Je verdraait alle posts van mij, het enige wat ik vind is dat blanke niks met rap te maken hoeven hebben rap is meer iets voor zwarten.. Ik zeg niet dat blanken niet kunnen rappen, er staat notabene er nog bij dat Eminem hoog bij mij in het lijstje staat. Lees goed, denk na, en dan een reactie plaatsen, want je hebt nu al zo vaak mijn posts zitten verdraaien.. Bewerkt: 28 september 2005 door Tim14 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik denk eerder dat Eminem wannabe nigger is dan een racist..Anders was hij niet met rappen begonnen, de meeste rappers zijn denk ik gewoon zwart.. Vind rap ook helemaal niks voor blanken.. hoewel Eminem toch wel hoog in het lijstje bij mij staat. Slaat nergens op wat je zegt, Waarom zouden blanken niet kunnnen rappen? Maar ik heb het op TV gezien, en Em heeft het toegegeven, Alleen allang sorry gezegd, dat kwam omdat hij op een dag boos was, en volgens mij ruzie had met die vrouw.. Jezus, jij snapt niks he? wat voor opleiding doe je?? Je verdraait alle posts van mij, het enige wat ik vind is dat blanke niks met rap te maken hoeven hebben rap is meer iets voor zwarten.. Ik zeg niet dat blanken niet kunnen rappen, er staat notabene er nog bij dat Eminem hoog bij mij in het lijstje staat. Lees goed, denk na, en dan een reactie plaatsen, want je hebt nu al zo vaak mijn posts zitten verdraaien.. Ik geef alleen mijn mening... Maar zullen we weer effe OnTopic gaan? Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik denk eerder dat Eminem wannabe nigger is dan een racist..Anders was hij niet met rappen begonnen, de meeste rappers zijn denk ik gewoon zwart.. Vind rap ook helemaal niks voor blanken.. hoewel Eminem toch wel hoog in het lijstje bij mij staat. Slaat nergens op wat je zegt, Waarom zouden blanken niet kunnnen rappen? Maar ik heb het op TV gezien, en Em heeft het toegegeven, Alleen allang sorry gezegd, dat kwam omdat hij op een dag boos was, en volgens mij ruzie had met die vrouw.. Jezus, jij snapt niks he? wat voor opleiding doe je?? Je verdraait alle posts van mij, het enige wat ik vind is dat blanke niks met rap te maken hoeven hebben rap is meer iets voor zwarten.. Ik zeg niet dat blanken niet kunnen rappen, er staat notabene er nog bij dat Eminem hoog bij mij in het lijstje staat. Lees goed, denk na, en dan een reactie plaatsen, want je hebt nu al zo vaak mijn posts zitten verdraaien.. Ik geef alleen mijn mening... Maar zullen we weer effe OnTopic gaan? Je wil me uitlullen, en dan weer effe ontopic gaan?? het kwam toch ook op hetzelfde neer? het ging over racisme.. Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 @Tim14: Jezus, jij snapt niks he? wat voor opleiding doe je?? Zo door gaan en je krijgt een warn van mij. Zoiets zeg je niet tegen iemand. Ga maar eens via Pm in gesprek maar niet hier. Ontopic: Het was in Marshalls jeugd en had veel problemen, en woonde ook in wijken waar veel donkere mensen woonden. Toen heeft hij racistische opmerkingen gemaakt, dus was hij een racist. Nu weet ik wel 100% zeker dat hij geen racist is, hij werkt namelijk met bijna alleen maar donkere mensen. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) @ Tim14, Hoezo wilt DaddyPimp je uitlullen? Hij wil je dus egt niet uitlullen, en als hij Back on Topic wil gaan, laat hem dan Laat gewoon iemand zijn mening zeggen... En zoals Levi al zei: over zo'n opleiding, zoiets zeg je niet tegen iemand... Ik vind het zeker dikke Bullshit dat mensen Eminem een Racist vinden, al heel zijn leven wordt hij omringd door donkere mensen zoals Dr.Dre & 50 Cent, en ik denk dat als bijv. 50 een Zwarte vrouw had uitgescholden, er weinig tot niets aan de hand geweest was, maar omdat Eminem nou eenmaal een blanke is, werd er een hoop gelul van gemaakt... En ik vind Knight best zielig omdat hij nu oppeens weer ouwe koeien uit de sloot gaat halen... Bewerkt: 28 september 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
McShaker Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Wat boeit het nou of iemand racist is of niet... Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Jullie snappen er niks van Daddypimp geeft valse beschuldigingen aan mij.. Als ik wat zeg maakt hij er heel wat anders van. Ik kom aleen voor mezelf op.. Bewerkt: 28 september 2005 door Tim14 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Nou ik heb DaddyPimp niets lulligs of beschuldigends horen zeggen hoor, jou daarintegen met je opmerking..... Kun je dan ook meteen even uitleggen wat je dan bedoelt? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Stelletje kleine kinderen. Ga nu mar weer gewoon ONTOPIC. ontopic: Iedereen heeft wel eens een racistische opmerking gemaakt. Zoniet dan hoor ik dat graag. Dus als je een keer het woord nigga bitches gebruikt ben je nog geen racist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.