DaddyPimp Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) The Game wil opnieuw vrede tussen sluiten tussen hem en 50 Cent. Slechts een paar weken geleden bracht hij nog de Mixtape Ghost Unit uit en probeerde hij de verkoop van Yayo's nieuwe album te boycotten, maar de rapper vindt het nu dan echt genoeg geweest. The Game is tot inkeer gekomen nadat 50 Cent Dr. Dre openlijk de schuld gaf voor de beef tussen hem en de G-Unit soldier. The Game zegt zich te schamen voor het feit dat Dre nu door zijn stomme gedrag in diskrediet is gebracht. "Er valt Dr. Dre niks te verwijten. Hij heeft zich nergens mee bemoeid. Ik denk dat de rol van Em en Dre die van toeschouwer is geweest. Zij hebben toegekeken hoe twee idioten zichzelf belachelijk maakten. Ik schaam me daar diep voor, maar ik voelde mij in het nauw gedreven. Het was vijf tegen één en ik had het gevoel dat ik mijzelf moest verdedigen. Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden aan mijn fans, Dr Dre, Interscope en Aftermath. Ik ga zeker aan dit probleem te werken." Game had ook nog ander nieuws voor de fans. De opvolger van zijn succesvolle debuutalbum zal in de lente van 2006 in de winkels liggen. De producties zijn onder andere afkomstig van Just Blaze en Cool & Dre. The Game hoopt daarnaast nog met Gwen Stefani en Kanye West te werken. Bron: Juize.Fm Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het nogal raar, omdat er nogal veel Disses zijn uitgebracht zijn, en nu wil Game ineens weer vrede? Zet hieronder je mening! Maar niet iets van G-Unot of Game Over... Bewerkt: 28 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Jammer, die beef begon net zo leuk te worden. R.I.P. The beef ter herinnering zal ik vandaag heel vaak 300 bars luisteren.. Bewerkt: 28 september 2005 door Tim14 Reageren
Gino Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik vind het beter 50 cent en The Game vind ik het ultime duo Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 dit vind ik wel OKE die ruzie boeide me niet. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 ter herinnering zal ik vandaag heel vaak 300 bars luisteren.. En ik Piggy Bank Reageren
Young_Buck Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 hmm ik vind het beter g-unit blackwallstreet die weer vrede hebben en by the way piggy bank is gewoon zielig vind ik dat is niet eens een goede diss man vergelijken bij 300 bars. maarja gewoon weer G-Unitttttt Reageren
.Maze. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Beter dat ze geen ruzie meer hebben, maar op het forum is het kwaad al geschied. Niet dat het echt super ruzie was, maar het begon toch onvriendelijker te worden in het G-UNOTT topic. Maarja beter dat ze geen ruzie meer hebben. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Ik ben het allemaal met jullie eens, Ik vind het ook beter als Game en 50 weer vrienden zijn... Hopelijk komen er nu weer Top nummers als: How We Do, en Hate It Or Love It :'D Bewerkt: 28 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Barcelona Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 ik vind wel weer leuker en beter dat the game en 50 cent weer met elkaar gaan werken want dan is de ruzie over is en dan kan je weer lekker genieten van hun liedjes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Sorry, hoor maar ik zeg toch dat The Game, en wannebee is Als je een aan een diss battle begint, moet je nie door een domme reden stoppen Maarja, jmmr dat 50 nog niet echt een goede diss heeft kunnen uitbrentgen, naar die wannebee Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 50 moet deze excuses (zo noem ik het maar) niet aanvaarden.. Dit was trouwens nou net de reden dat ik The game zo goed vond.. Reageren
Windblower Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Erm, de bron hiervan was SOHH.COM, een gigantische roddel-site, die 90% van hun nieuws zelf verzint voor publiciteit.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Erm, de bron hiervan was SOHH.COM, een gigantische roddel-site, die 90% van hun nieuws zelf verzint voor publiciteit.. Niet waar, Ik heb het gelezen op www.juize.fm Druk op nieuws, en daar kun je alles nalezen Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Erm, de bron hiervan was SOHH.COM, een gigantische roddel-site, die 90% van hun nieuws zelf verzint voor publiciteit.. Zoiets had ik ook al gehoord, mischien doet The Game nog een uitspraak.. Ik hoop dat hij doorgaat.. Reageren
Achille Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Dat zou wel wreed zijn Dan maken ze meer goede Tracks samen want die beef begon te vervelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.