kees1991 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) hallo kan imant voor mij dit eiland maaken in 3ds?? ik wil namelijk een niew eiland maken voor gta vc aleen kan ik niet goet met 3ds werken wel met sketshup maar dan krijgt mijn nod bugs en dat wil ik niet graag. (als imant nog mooie gebouwen heeft voor een industier eilandt met vliegfleld dan wil ik die ook graag ps er is ook een haven). alvast bedankt http://img210.imageshack.us/my.php?image=gtamap4cn.jpg zo komt het eiland er uit t zien het blouwe is van de haven het rode het vliegvelt en het gele ut industie (het swarte is de weg) hoop dat ik nu niet te veel vraag maar kan de gene die voor mij t eilandt maak ok zo klaar maken dat ik het in een keer in gta vc kan setten??dit hoeft niet persee hoor (en de gekluurde hokjes op t platje zijn gebouwen die dus niet op het eiland getekent t worden hoor) Bewerkt: 28 september 2005 door kees1991 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Hier kan je een leeg eiland downloaden, de kans dat iemand een eiland voor je gaat maken is zeer klein, omdat iedereen meestal voorzichzelf werkt of een project joint. Je kan beter zelf proberen een eiland te maken. Dan heb je hem ook precies zoals je hem hebben wilt. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 hallo kan imant voor mij dit eiland maaken in 3ds?? ik wil namelijk een niew eiland maken voor gta vc aleen kan ik niet goet met 3ds werken wel met sketshup maar dan krijgt mijn nod bugs en dat wil ik niet graag. (als imant nog mooie gebouwen heeft voor een industier eilandt met vliegfleld dan wil ik die ook graag ps er is ook een haven). alvast bedankthttp://img210.imageshack.us/my.php?image=gtamap4cn.jpg zo komt het eiland er uit t zien het blouwe is van de haven het rode het vliegvelt en het gele ut industie (het swarte is de weg) hoop dat ik nu niet te veel vraag maar kan de gene die voor mij t eilandt maak ok zo klaar maken dat ik het in een keer in gta vc kan setten??dit hoeft niet persee hoor (en de gekluurde hokjes op t platje zijn gebouwen die dus niet op het eiland getekent t worden hoor) Je plaatje is een beetje onduidelijk. Ik zou een betere plattegrond maken die duidelijker is als je wilt dat iemand hem maakt. Maar bijn aiedereen is bezig met zijn eigen mod dus ik zou er niet veel van verwachten. Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) ok hier een wat duidelijker plaatje http://img154.imageshack.us/my.php?image=n...naamloos7ng.jpg ER MOETTEN WEL VEEL GEBOUWEN OP PASSEN DUS T MAG LEKKER GROOT :'D :'D (ps als niemand eiland wil maaken wil imant dan miskien een regte weg en een bocht naar links en rechs maaken en opstuuren (als iemant hem al heeft dan meteen opsturen)) Bewerkt: 15 oktober 2005 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.