Jump to content

Verdant Meadows

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De Toreno's missie's bestaan uit 4delen, de eerste 3missie's weet ik dat ik heb uitgespeeld, maar de 4rde, verdant Meadows, daar ben ik niet zeker van :bonk:

Bestaat die missie gewoon uit het kopen van een vlieghavenhuisje?

En als de missie dan toch uit zou zijn, waar kan ik dan men vliegschool beginnen?

Op het verlaten vliegveld (waar ik huisje moest kopen) staat niets, maar alsd ik dan naar Las Venturas airport rij, zie ik achter de grote poort wel een rode marker staan, maar ik geraak niet binnen op het vliegveld :s

:cya: demont

PS: Walktrought werktte niet en zoekmachine leverde niets op....

Bewerkt: door demontventoux

in dat kleine hokje bij het savehuis daar kan je als het goed is de vliegmissie's doen

Bewerkt: door C-J_Redman
Geplaatst:

Inderdaad, de 4e missie bestaat 'slechts' uit het aanschaffen van dat vliegveldhuisje. Dat kost je 80.000 dollar en dan kun je daar meteen saven. Vervolgens komen de vlieglessen om de hoek kijken (trap op naar boven) en dien je die eerst allemaal op minstens brons uit te spelen om verder te kunnen. Succes!!! :cya:

Ow, dus toch aan het verlaten vliegveld ok bedankt.

Dan is de Verdant Meadows eigenlijk dus geen echte missie :cab:

En de rode marker op het grote LV vliegveld, is dat dan voor latere missie's?

PS: met de informatie van GTA-Sheep had ik deze post niet meer moeten plaatsen :s te laat gezien.

Bedankt allebei voor de informatie!

Bewerkt: door demontventoux
8) nee, die marker is voor vliegtuig races. (die op het grote vliegveld bedoel ik) Bewerkt: door flying dutchman
Geplaatst:

Nog even ter aanvulling:

Die rode marker is inderdaad voor de vliegraces die je kan doen op het vliegveld van LV. Zo'n beetje hetzelfde idee als de auto-races in SF en de Mount Chiliad-races maar dan met....mmm inderdaad, een vliegtuig. Pas als de vlieglessen met minimaal brons zijn afgerond heb je je pilotenbrevet en mag je alle vliegvelden binnen....succes met de vlieglessen, sommige mensen vinden die ZEER moeilijk (waaronder ikzelf :schater: ) :cya:

Geplaatst:

Hallo,

ik heb nog maar 3-4missie's gedaan van de flying school (zilver-zilver-brons-brons denk ik) en ik heb nu men vliegbrevet al, handig....

Ben dan vervolgens naar de rode marker gegaan en men 1ste vliegwedstrijd gepropeerd===> resultaat: dichtsbijzijnde ziekenhuis :clown:

Maar dus pas na de volledige vliegschool kan ik weer "echte missie's" doen?

Geplaatst:
Hallo,

ik heb nog maar 3-4missie's gedaan van de flying school (zilver-zilver-brons-brons denk ik) en ik heb nu men vliegbrevet al, handig....

Ben dan vervolgens naar de rode marker gegaan en men 1ste vliegwedstrijd gepropeerd===> resultaat: dichtsbijzijnde ziekenhuis :clown:

Maar dus pas na de volledige vliegschool kan ik weer "echte missie's" doen?

Ja, pas nadat je alle Flying School missies hebt gedaan kan je de Airstrip missies doen. Wel te verstaan deze:

- N.O.E

- Stowaway

- Black Project

- Green Goo

Deze moet je doen om verder te kunnen met de storyline ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...