Jump to content

2 vraagies


Juice

Recommended Posts

Ik heb 2 vragen over 2 missies. ten eerste:

---------------------------

Dildo Dodo: hoe doe ik die? steeds gaat het nog goed tot het tweede checkpoint en daarna valt ie naar beneden en die fuelmeter is zo leeg!!! wie heeft er nog tips? de walkthrough doet het niej.

----------------------------

Demolition Man:

Hoe doe ik die? ik zwiep overal tegenaan met da ding!!tips?

Bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor tips van de missie Dildo Dodo, kun je op de walktrough kijken..

Voor Demolition Man is het het handigst als je een tank gebruikt, deze kun je halen door 90 hidden packages te halen..

Succes!

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor tips van de missie Dildo Dodo, kun je op de walktrough kijken..

Voor Demolition Man is het het handigst als je een tank gebruikt, deze kun je halen door 90 hidden packages te halen..

Succes!

Bedankt. maar wat bedoel je precies met een tank?

Link to comment
Delen op andere websites

De walkthrough doet het op dit moment niet, dus daar heeft hij niks aan. :N

Hoezo val je met Dildo Dodo naar beneden, je kunt toch gewoon blijven vliegen?

Demolition Man is volgens mij die missie met die helikoptertjes, dan heb je inderdaad weinig aan een tank :cab: . Deze missie kun je het beste te halen door aan het begin van de missie nog geen bom te pakken, maar eerst naar binnen te vliegen en alle mensen doodmaken met je rotor. Dan vlieg je terug en kun je op je gemak alle bommen neerleggen!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Demolition Man is het het handigst als je een tank gebruikt, deze kun je halen door 90 hidden packages te halen..

Een tank?

Hoe wil je met een tank de missie Demolition Man doen?

Dildo Dodo

Hiervoor bestaan er ook andere topics voor. Je kan met het zoekmachine (zie boven Search) zoeken naar Dildo Dodo.

Dildo Dodo is heel erg makkelijk als je de Seaplane (skimmer) goed onder controle houdt. Zorg dat je niet al te hoog bent. Je Fuel gaat ook niet zo snel op. Concentreer je gewoon op die dingen en je raak ze! Denk eraan: Numpad 6 = stijgen, Numpad 9 is dalen.

Demolition Man

Als Avery je gezegd heeft in het verhaal wat je moet doen, dan ga je niet naar de Topfun auto, maar je zorgt eerst dat alle mannen, die Timmermannen etc. dood zijn. Als het dan nog steeds moeilijk gaat, doe dan de BOOOOOORING cheat als je met cheats speelt!

Zo ga jij langzamer, en de tijd ook.

Heel veel succes!

@NandroDavids

De Fuel kan op gaan. Zo gaat je benzine op en ga je automatisch naar beneden.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@NandroDavids

De Fuel kan op gaan. Zo gaat je benzine op en ga je automatisch naar beneden.

Weet ik wel, maar toch niet al na het 2e checkpoint???

Misschien kan die niet erg goed met het skimmer om en dus mist hij het de hele tijd?

Link to comment
Delen op andere websites

@NandroDavids

De Fuel kan op gaan. Zo gaat je benzine op en ga je automatisch naar beneden.

Weet ik wel, maar toch niet al na het 2e checkpoint???

Misschien kan die niet erg goed met het skimmer om en dus mist hij het de hele tijd?

bedankt voor de tips van demolition man. maar met doldo dodo vlieg ik steeds tegen een gebouw aan en dan pleurt da ding naar beneeen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon de skimmer goed besturen. Je moet wel uitkijken voor de gebouwen; want als je op een gebouw botst, dan val je gewoon naar beneden.

Toen ik dat missie deed, dacht ik, hoe moet ik het nou halen? Maar na even oefenen lukt het! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heej gangsta maar ik heb geprobeerd is die mannekes bij demolition man dood te schieten voordat je in TopFun gaat, maar dan staan die mannekes er nog niej. pas als je die TopFun ingaat staan die mannekes er pas. maar bedankt voor die tip met booooooring. het lukt al beter met die cheat!

Link to comment
Delen op andere websites

heej gangsta maar ik heb geprobeerd is die mannekes bij demolition man dood te schieten voordat je in TopFun gaat, maar dan staan die mannekes er nog niej. pas als je die TopFun ingaat staan die mannekes er pas. maar bedankt voor die tip met booooooring. het lukt al beter met die cheat!

Je kunt die mannetjes ook doodmaken door in het TopFun-busje te stappen, en dan met de helikopter erheen vliegen en ze met je rotor dood te maken, want de tijd begint pas te lopen als je een bom hebt gepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

heej gangsta maar ik heb geprobeerd is die mannekes bij demolition man dood te schieten voordat je in TopFun gaat, maar dan staan die mannekes er nog niej. pas als je die TopFun ingaat staan die mannekes er pas. maar bedankt voor die tip met booooooring. het lukt al beter met die cheat!

Je kunt die mannetjes ook doodmaken door in het TopFun-busje te stappen, en dan met de helikopter erheen vliegen en ze met je rotor dood te maken, want de tijd begint pas te lopen als je een bom hebt gepakt.

oja. had ff niej aan gedagt. bedankt! ik ga het gelijk proberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten die mannetje's dood ? ik heb rustig men bommen geplakt en niets aan de hand.

Sommige mensen hoeven ze niet de doden, en sommige lijkt ze handiger hun te doden. Zelf heb ik het zonder 'mannetjes killen' gedaan.

Als je die mannetjes kilt, heb je geen last meer van hun.

Vooral als je met de BOOOOOORING cheats doet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...