Jump to content

toni heeft een bril,

Recommended Posts

Geplaatst:

Het was algemeen bekent dat Tony van kleding kan wisselen.

Mischien behoort de bril tot zijn smoking en kan je niet kiezen voor een smoking zonder of met bril.

Geplaatst:

Maakt toch niet zo heel veel uit.

Je ziet hem tijdens het spelen toch van achteren, alleen tijdens de cutscenes zie je dan zijn bril.

Geplaatst:
Maakt toch niet zo heel veel uit.

Je ziet hem tijdens het spelen toch van achteren, alleen tijdens de cutscenes zie je dan zijn bril.

waarschijnlijk kan je de bril afzetten in het save huisje

me topic was alleen bedoelt om mense te late wete dat hij er 1 heeft, nie altijd perse draagt

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is het niet gewoon een outfit, als je geen bril wil dan doe je gewoon een andere outfit aan.

ik denk niet dat je zo die bril enzo kan afzetten in je safe house, ik denk dat het gewoon een outfit is waar alles bij elkaar past en waar je dus niets aan kunt veranderen.

Geplaatst: (bewerkt)

het is denk ik gewoon een pak met bril voor een missie, omdat hij ook met dat fototoestel in zijn handen loopt, heb je misschien een dekmantel als makelaar of fotograaf ofzo :puh:

Bewerkt: door Insane
Geplaatst: (bewerkt)
Is het niet gewoon een outfit, als je geen bril wil dan doe je gewoon een andere outfit aan.

ik denk niet dat je zo die bril enzo kan afzetten in je safe house, ik denk dat het gewoon een outfit is waar alles bij elkaar past en waar je dus niets aan kunt veranderen.

Wat je post is allemaal al bekend en je bumpt een topic :duh:

En ja, je hebt veel meer outfits in het spel en je kunt ze in dit topic allemaal zien!

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

En ja, je hebt veel meer outfits in het spel en je kunt ze in dit topic allemaal zien!

Ik wou gewoon maar zeggen dat het een outfit is en dat je dus die bril niet kan uitdoen(zoals cpt pinguin dacht), en ik weet wel dat er meerdere outfits zijn hoor :Y

Geplaatst:

Ik wou gewoon maar zeggen dat het een outfit is en dat je dus die bril niet kan uitdoen(zoals cpt pinguin dacht), en ik weet wel dat er meerdere outfits zijn hoor :Y

Je kan dus wel die bril afdoen, want de bril hoort bij één outfit in in totaal heb je er 11.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...