Cpt.Pinguin Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 weet niet of bekent is,, bron: 1up.com ofzo Reageren
rick15465 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Die bril heeft hij niet altijd op misschien is het voor een missie om niet herkend te worden. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Het was algemeen bekent dat Tony van kleding kan wisselen. Mischien behoort de bril tot zijn smoking en kan je niet kiezen voor een smoking zonder of met bril. Reageren
Svenie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 denk ik ook ik denk niet dat ze een gta personage doen brillen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 ik hoop maar voor niet zou het maar saai vinden Reageren
Mark B. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Maakt toch niet zo heel veel uit. Je ziet hem tijdens het spelen toch van achteren, alleen tijdens de cutscenes zie je dan zijn bril. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Maakt toch niet zo heel veel uit.Je ziet hem tijdens het spelen toch van achteren, alleen tijdens de cutscenes zie je dan zijn bril. waarschijnlijk kan je de bril afzetten in het save huisje me topic was alleen bedoelt om mense te late wete dat hij er 1 heeft, nie altijd perse draagt Reageren
Svenie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 och mij kan het niet geven het is eens wat anders he ik vind het wel leuk Reageren
Mark B. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Je hebt toch verschillende pakjes Reageren
arnie Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Is het niet gewoon een outfit, als je geen bril wil dan doe je gewoon een andere outfit aan. ik denk niet dat je zo die bril enzo kan afzetten in je safe house, ik denk dat het gewoon een outfit is waar alles bij elkaar past en waar je dus niets aan kunt veranderen. Reageren
Insane Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) het is denk ik gewoon een pak met bril voor een missie, omdat hij ook met dat fototoestel in zijn handen loopt, heb je misschien een dekmantel als makelaar of fotograaf ofzo Bewerkt: 12 oktober 2005 door Insane Reageren
Mark B. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Is het niet gewoon een outfit, als je geen bril wil dan doe je gewoon een andere outfit aan.ik denk niet dat je zo die bril enzo kan afzetten in je safe house, ik denk dat het gewoon een outfit is waar alles bij elkaar past en waar je dus niets aan kunt veranderen. Wat je post is allemaal al bekend en je bumpt een topic En ja, je hebt veel meer outfits in het spel en je kunt ze in dit topic allemaal zien! Bewerkt: 12 oktober 2005 door Mark B. Reageren
arnie Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Is het niet gewoon een outfit, als je geen bril wil dan doe je gewoon een andere outfit aan.ik denk niet dat je zo die bril enzo kan afzetten in je safe house, ik denk dat het gewoon een outfit is waar alles bij elkaar past en waar je dus niets aan kunt veranderen. Wat je post is allemaal al bekend en je bumpt een topic En ja, je hebt veel meer outfits in het spel en je kunt ze in dit topic allemaal zien! Ik wou gewoon maar zeggen dat het een outfit is en dat je dus die bril niet kan uitdoen(zoals cpt pinguin dacht), en ik weet wel dat er meerdere outfits zijn hoor Reageren
Mark B. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Is het niet gewoon een outfit, als je geen bril wil dan doe je gewoon een andere outfit aan.ik denk niet dat je zo die bril enzo kan afzetten in je safe house, ik denk dat het gewoon een outfit is waar alles bij elkaar past en waar je dus niets aan kunt veranderen. Wat je post is allemaal al bekend en je bumpt een topic En ja, je hebt veel meer outfits in het spel en je kunt ze in dit topic allemaal zien! Ik wou gewoon maar zeggen dat het een outfit is en dat je dus die bril niet kan uitdoen(zoals cpt pinguin dacht), en ik weet wel dat er meerdere outfits zijn hoor Je kan dus wel die bril afdoen, want de bril hoort bij één outfit in in totaal heb je er 11. Reageren
Insane Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 ik denk dat je die outfit pas kan krijgen na een eventuele missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.