woesiek Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 hoi allemaal misschien een domme vraag maar ik ben bij de missie Cesar Vialpando dat is dat je naar zo auto meeting moet... nouw zie ik onder in beeld pijltje enzow en die druk ik ook iedere keer in als die in/bij het rondje is maar iedere keer staat er dat ik het te laat doe en/of dat ika het fout doe 'BAD' doe ik iets fout ofzow:S? pleas help me:P Reageren
Cool Hand Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Je moet gewoon de knopjes uit je hoofd leren, er zijn niet echt tips voor deze missie, iemand anders kan hem wel voor je maken als je hem in het topic "Save - game aanvraag" Plaats. Heb je hem voor PC of PS2 ? Als je hem voor PS 2 hebt moet je het gewoon uit je hoofd leren. Koos. Bewerkt: 28 september 2005 door Cool Hand Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Na een paar keer lukt deze je echt wel maar een TIP:doe het niet tre snel. pas als de buttons er helemaal zijn druk je pas maar je volet het wel aan na een tijd hoor. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 hoi allemaalmisschien een domme vraag maar ik ben bij de missie Cesar Vialpando dat is dat je naar zo auto meeting moet... nouw zie ik onder in beeld pijltje enzow en die druk ik ook iedere keer in als die in/bij het rondje is maar iedere keer staat er dat ik het te laat doe en/of dat ika het fout doe 'BAD' doe ik iets fout ofzow:S? pleas help me:P Veel mensen denken dat ze bij deze missie de normale pijltoetsen moeten gebruiken. Maar je moet het nummerblok gebruiken. Dat is dat blok knoppen rechts van het toesenbord, heeft veel weg van een rekenmachine. Heb je 'm op de PS2 of XBOX, dan moet je zo als Cool Hand al zei gewoon de knoppen leren. Succes Reageren
Svenie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 bij mij lukte het meteen gewoon nie naar uw tegenstander zijn score kijken en alleen naar de pijltjes dan lukt het Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ja dit is zeer juist bij mij ook ik schoot in paniek omdat zijn score hoger was dus niet op lette gewoon concentreren op jezelf. Succes. Reageren
woesiek Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 hoi allemaal... echt super bedankt voor al die tips... en vooral Gunslinger thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.