Juice Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ik heb is gelezen dat je een h**rtje in je auto moet laten stappen en dan krijg je 25% leven erbij maar als ik haar in laat stappen gebeurt er nix. welke vrouwtje is het hoe ziet ze eruit en hoe moet het? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Pik haar op en rijd haar naar een plekje waar niet al teveel auto's komen dus denk aan struiken en bossen. Koos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) jemoet een h**r zoeken,dan ze in de auto laten stappen,en dan naar een RUSTIGE plek rijden(leaf links),dan zal "het" wel gebeuren ,maar kies in het vervolg wel een betere titel dan "uhhhhhhhhhh" EDIT:Cool hand,9 seconden voor me record! Bewerkt: 28 september 2005 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 dus je hoeft alleen maar naar een afgelegen plek te rijden en dan is het goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ze lopen alleen 's avonds na ongeveer 23.00 uur rond. Dan zie je altijd wel zo'n vrouw. Je moet je auto naast haar neerzetten en dan toeteren, als het goed is stapt ze dan in. Rijd dan naar een rustig plekje en zet je auto daar stil, dan gebeurt het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ze lopen alleen 's avonds na ongeveer 23.00 uur rond. Dan zie je altijd wel zo'n vrouw. Je moet je auto naast haar neerzetten en dan toeteren, als het goed is stapt ze dan in. Rijd dan naar een rustig plekje en zet je auto daar stil, dan gebeurt het. maar hoe ziet ze er dan uit? wist je dat dat blanke wijf met die zwarte kleren geld steelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ze steelt geen geld, denk je dat die vrouwen het gratis met je doen?! Als je goed oplet, zie je dat je health langzamerhand 25 omhoog gaat, dan stap je uit, stapt zij ook uit en moet je haar neerschieten en dan pak je je geld terug! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ze steelt geen geld, denk je dat die vrouwen het gratis met je doen?! Als je goed oplet, zie je dat je health langzamerhand 25 omhoog gaat, dan stap je uit, stapt zij ook uit en moet je haar neerschieten en dan pak je je geld terug! hahahaha oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ze steelt geen geld, denk je dat die vrouwen het gratis met je doen?! Als je goed oplet, zie je dat je health langzamerhand 25 omhoog gaat, dan stap je uit, stapt zij ook uit en moet je haar neerschieten en dan pak je je geld terug! dus het is da vrouwke met die zwarte kleren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Ik weet niet hoor, maar ze lopen ten alle tijden rond, vooral in bepaalde wijken, maar dat moet je maar even uitzoeken. Ze lopen vaak met Beha en kort rokje. Ze zijn zowel donker als blank. Koos. Bewerkt: 28 september 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 dus het is da vrouwke met die zwarte kleren? Er zijn verschillende: volgens mij is er ook eentje met een zwart rokje en een rood topje, maar die in het zwart is er ook 1. P.S. Niet dubbelposten: als je 2 posts achter elkaar wilt maken, moet je op de 'EDIT' knop drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ik weet niet hoor, maar ze lopen ten alle tijden rond, vooral in bepaalde wijken, maar dat moet je maar even uitzoeken. Ze lopen vaak met Beha en kort rokje. Ze zijn zowel donker als blank.Koos. o dan weet ik al wat je bedoelt. een spijkerrokje met een roze bh? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Het is een vrouw met een kleinzwart rokje. Toeteren, en dan naar een niet openbare plek toe gaan. Let op: Ze neemt wel cash van je weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Het is een vrouw met een kleinzwart rokje.Toeteren, en dan naar een niet openbare plek toe gaan. Let op: Ze neemt wel cash van je weg. oke bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Zorg zeker dat je genoeg geld hebt, want voor één minuut ben je $60,- kwijt. Je krijgt 25% healt erbij. Overigens zou ik het alleen doen om 25% healt er bij te krijgen, want het kost behoorlijk duur. Ik speel bijna geen VC meer, maar toch als ik zie in GTA San Andreas. En by the way, in San Andreas krijg je géén healt er bij. Maar als ik het goed heb gaat je sex - appeal een klein beetje omhoog? Succes, en doe niet te wilt! Koos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.