pinopower Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 (bewerkt) plattegrond is nep maar ik heb wel screenshot ik hoop wel dat die echt is de plattegrond was zeker nep en deze dan ik heb de screenshots van http://www.gtasanandreas.nl/sapictures.php Bewerkt: 25 juli 2004 door Joriz Reageren
Timovich Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 Ik denk dat tie nep is Anders had tie denk ik al lang wel op GTAgames.nl gestaan hoor Reageren
Melchior Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 Ik denk van niet hoor. Nee, het ziet er echt als SA uit. Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 vergelijk de jouwe eens met deze: lijken die op elkaar???? ---------------------------------------------------------------------- Die sceen lijkt WEL egt ja...met dat zoekligt enzo..ik vraag me af hoe die mensen aan die screens komen?? Reageren
jos2 Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 (bewerkt) Deze screenshots zijn echt ja, de plattegrond is een schets van hoe het in het echt is (in de game). Bewerkt: 25 juli 2004 door jos2 Reageren
munitions Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Geplaatst: 28 juli 2004 ik twijfel aan de echt heid waarom zouden ze zo geel zijn? dat kan zijn omdat die gele gloed iets wegwerkt Reageren
Chi Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 ik twijfel aan de echt heid waarom zouden ze zo geel zijn? dat kan zijn omdat die gele gloed iets wegwerkt Heb jij de afgelopen maanden wel opgelet? Die gele gloed komt natuurlijk omdat het in Los Santos is en daar smog is.. <_< Reageren
munitions Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 kijk jij wel goed kijk die bomen op de achtergronnd nou van het eerste plaatje die zien er echt nep uit in san andreas hebben ze daar waty meer op gelet om dde omgeving ook echt te maken anders stelt me dat een beetje heel erg teleur als ze eruit zien alsof ze zo uit gta 3 zijn geknipt Reageren
Chi Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 IMO moet jij nog wat langer op dit forum browsen. Ten eerste ondertekent GTAgaming bijna nooit (lees: Never) bullsh*t. Ten tweede: Er bestaat zelfs in dit millenium nog Alpha- en Betaversies van het spel. Misschien is dit wel San Andreas in een erg vroeg stadium. Reageren
Timovich Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Ik zelf denk dat het komt omdat die dinge gescant zijn... Ze komen allemaal uit een tijdschrift Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 ja in het echt zal het spel er heus wel mooier uit zien... het is dus echt niet zo dat dalijk heel san andreas er gelig uit ziet Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 De bovenste screenshots hier: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures.php Zijn echte screenshots van het spel. Die hebben we rechtstreeks van Rockstar Games gekregen. Onthoud dat deze screenshots denk niet met PS2 gemaakt worden maar met een programma om prof computer spellen te maken en testen. Op de PS2 ziet het er denk iets minder uit en op de PC 10 keer zo mooi! :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 en op de PC 10 keer zo mooi! :lol: Mits je een goede pc hebt denk ik hoor Reageren
liltuner Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 ja,ik denk eerlijk gezegd dat het er op allebei er hetzelfde uitziet. want bij gta vice city ziet er het op de ps2 en de pc allebei hetzelfde uit toch? of heb ik het nou verkeerd? Reageren
Timovich Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 Ligt denk ik aan je videokaart En anders is PS2 wel mooier denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.