Jump to content

is dit echt

Recommended Posts

Geplaatst:

vergelijk de jouwe eens met deze:

screenfun_map.jpeg

lijken die op elkaar????

----------------------------------------------------------------------

Die sceen lijkt WEL egt ja...met dat zoekligt enzo..ik vraag me af hoe die mensen aan die screens komen??

Geplaatst: (bewerkt)

Deze screenshots zijn echt ja, de plattegrond is een schets van hoe het in het echt is (in de game).

Bewerkt: door jos2
Geplaatst:

ik twijfel aan de echt heid waarom zouden ze zo geel zijn? dat kan zijn omdat die gele gloed iets wegwerkt

Geplaatst:
ik twijfel aan de echt heid waarom zouden ze zo geel zijn? dat kan zijn omdat die gele gloed iets wegwerkt

Heb jij de afgelopen maanden wel opgelet? Die gele gloed komt natuurlijk omdat het in Los Santos is en daar smog is.. <_<

Geplaatst:

kijk jij wel goed kijk die bomen op de achtergronnd nou van het eerste plaatje die zien er echt nep uit in san andreas hebben ze daar waty meer op gelet om dde omgeving ook echt te maken anders stelt me dat een beetje heel erg teleur als ze eruit zien alsof ze zo uit gta 3 zijn geknipt

Geplaatst:

IMO moet jij nog wat langer op dit forum browsen.

Ten eerste ondertekent GTAgaming bijna nooit (lees: Never) bullsh*t.

Ten tweede: Er bestaat zelfs in dit millenium nog Alpha- en Betaversies van het spel. Misschien is dit wel San Andreas in een erg vroeg stadium.

Geplaatst:

Ik zelf denk dat het komt omdat die dinge gescant zijn... ;)

Ze komen allemaal uit een tijdschrift :(

Geplaatst:

ja in het echt zal het spel er heus wel mooier uit zien... het is dus echt niet zo dat dalijk heel san andreas er gelig uit ziet ;)

Geplaatst:

De bovenste screenshots hier: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures.php

Zijn echte screenshots van het spel. Die hebben we rechtstreeks van Rockstar Games gekregen.

Onthoud dat deze screenshots denk niet met PS2 gemaakt worden maar met een programma om prof computer spellen te maken en testen.

Op de PS2 ziet het er denk iets minder uit en op de PC 10 keer zo mooi! :lol:

Geplaatst:

ja,ik denk eerlijk gezegd dat het er op allebei er hetzelfde uitziet.

want bij gta vice city ziet er het op de ps2 en de pc allebei hetzelfde uit toch?

of heb ik het nou verkeerd?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...