Ferriej Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Hij geeft steedts een fout aan onder het spelen ik gebruik maar 1 mod en dat is gta new in city 2005 eerst had ik nooit problemen wiej kan me wat advies geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Het komt dan misschien door die Mod. Haal die Mod weg, en speel Vice City. Als er geen problemen zijn, dan ligt het dus aan de Mod. Zijn er wel problemen, dan ligt het aan jou CD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 ik weet zeker dat het door die mod komt je moet deze unistalleren! ik had dat ook met die mod heel vervelend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik gebruik ook die mod, dan zal die het wel zijn want je moet de TEXT file's veranderen en MAIN file ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferriej Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 het ligt aan new city 2005 ik heb hem eraf gegooit en nu niks geen last meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Heb je je gta-vc.exe bewerkt met de Limit Adjuster? Als er getallen in rood staan moet je ervoor zorgen dat die groen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 echte een vervelende mpd heeft me spel naar de gemold kon echt niks meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Reinstall je Vice City en het probleem is verholpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Hij geeft steedts een fout aan onder het spelenik gebruik maar 1 mod en dat is gta new in city 2005 100% zeker komt het door die mod! Ik gebruikte die ook namelijke en ik kreeg het ook. Ik probeerde een oudere versie maar ook die error. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.