Jump to content

Mp3 PLAYER!


LXZ-76

Recommended Posts

Ik ben benieuw naar jullie mening:

Welke nummers moeten volgens jou absolut in je MP3 PLAYER radio station?

(welke nummers vind je leuk of wat vind je er bij passen?)

Mijn mening is

Du Hast - rammstein, Deep purple - Smoke on the water en Imperial

March van starwars forcecommander.

Post jouwe hier onder.

(het mogen zoveel nummers als je wil maar alsjeblieft geen hele was lijst van jou top 40 top 5 of 10 is genoeg)

Link to comment
Delen op andere websites

ja dit word dus 1 groot spam topic! zulke dingen kun je beter niet vragen want het slaat nergens op. je kunt naar het onzin forum gaan en daar vertelllen wat je luisterd.

Ik vraag alleen maar, naar jullie muziek mening wat vind je bij vicecity passen en wat vind je zelf leuk. Het is niet mijn bedoeling dat andere posters hier gaan spammen en dat hoeft ook niet perse. En waarom zou dit nergens opslaan! Ik heb graag mijn favo muziek smaak op de radio als ik er aan het klote ben en ik heb er ook muziek tussen zitten waarvan ik zeg KijK dat hoord nou bij vice city.

Nou jah omdat ik geen zin heb in dat gedoe met spam vraag ik hier bij vriendelijk als je

1 nummer heb waarom nou dat nummer. Geen onzin dus maar mening En wat je typt moet wel ergens opslaan.

:Y:klap::cya:

Bewerkt: door starwars cat
Link to comment
Delen op andere websites

ja dit word dus 1 groot spam topic! zulke dingen kun je beter niet vragen want het slaat nergens op. je kunt naar het onzin forum gaan en daar vertelllen wat je luisterd.

ik vraag gewoon naar jullie muziek mening wat vind je bij vicecity passen en wat vind je zelf leuk. Het is niet mijn bedoeling dat andere posters hier gaan spammen en dat hoeft ook niet perse. en waarom zou dit nergens opslaan Ik heb graag mijn favo muziek smaak op de radio als ik er aan het klote ben.

Nou jah omdat ik geen zin heb in dat gedoe met spam vraag ik hier bij vriendelijk als je

1 nummer heb waarom. geen onzin dus maar mening.

:Y:klap::cya:

ownee sorry ik had het verkeerd gelezen ik dacht dat je al je nummers op moest noemen! sorry _O_ nou dan kies ik toch voor: DMX-slippin

Link to comment
Delen op andere websites

ja dit word dus 1 groot spam topic! zulke dingen kun je beter niet vragen want het slaat nergens op. je kunt naar het onzin forum gaan en daar vertelllen wat je luisterd.

ik vraag gewoon naar jullie muziek mening wat vind je bij vicecity passen en wat vind je zelf leuk. Het is niet mijn bedoeling dat andere posters hier gaan spammen en dat hoeft ook niet perse. en waarom zou dit nergens opslaan Ik heb graag mijn favo muziek smaak op de radio als ik er aan het klote ben.

Nou jah omdat ik geen zin heb in dat gedoe met spam vraag ik hier bij vriendelijk als je

1 nummer heb waarom. geen onzin dus maar mening.

:Y:klap::cya:

ownee sorry ik had het verkeerd gelezen ik dacht dat je al je nummers op moest noemen! sorry _O_ nou dan kies ik toch voor: DMX-slippin

ag ja ik heb het misschien ook wel een beetje kut getypt maar daar kan jij nix aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie maken me erg blij, ik wou dat iedereen op het forum, z'n meningsverschillen op z'n vriendelijke manier oplosten. _O_

Wat betreft muziek in de VC MP3-radio:

Theme from miami vice - Jan Hammer

mag natuurlijk niet ontbreken.. Vooral als je in je ferrari langs de neon verlichting van ocean beach scheurt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...