-Niels- Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Ik wil graag mijn Jpeg's converteren naar een Video Formaat. Dit omdat mijn vaders DVD-speler geen Jpegs kan draaien. Maar wel DVD's (duh ) VCD, SVCD etc. Ik heb al wat gezocht naar converters, maar kan nergens één vinden. Hebben jullie iets? Zou je het dan asjeblieft hier willen posten. Met nog meer vriendelijke groeten dan normaal. Niels Bewerkt: 28 september 2005 door -Niels- Reageren
gangster28 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 met windows movie maker kan je plaatje in een filmpje verwerken anders zou ik het ook niet weten. Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 met windows movie maker kan je plaatje in een filmpje verwerken anders zou ik het ook niet weten. Heb ik al geprobeerd. Maar die slaat niet op in Avi, Mpeg1 en/of Mpeg2!! Dus die valt al af! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.