scampi Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 hallo, kan ik myn spel opslaan ?? kheb GTA Vice City nog maar 1 dag is heeeeeeel leuk maar kan ik het opslaan en dan een andere ker verderspelen ? nog iets, waar kan ik aan helicopters geraken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 (bewerkt) Welkom hier, Ik kan VC niet spelen (en ik heb m' al 2 maanden boehoe :angry: ) Maar volgens mij moet je gewoon de eerste missie halen een een huis krijgen. (toch?) -Trouwens heli's krijg je pas als je een groot deel missies hebt vrijgespeeld zodat je in andere delen van de stad kan komen.- Bewerkt: 25 juli 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Of download de trainer van deze site Shift+5 is heli volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinopower Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 of download een savegame van deze site das ook leuk kun je gelijk alles doen hoef je geen missies meer te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 cheaten is niet leuk...maar saven kan je op verschillende plekken in Vice City...in het begin kan je alleen saven in het ocean view hotel...die staat op de map aangegeven met een roze cassette..hoe meer geld je krijgt, hoe meer huizen je kan kopen, hoe meer plekken je hebt om te saven en auto's neer te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 Als je op het begin van GTA VC goed heb gelezen,dan weet je hoe je moet saven <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 saven is het makkelijkste in heel gta vc behalfe lopen en schieten enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 jah, heeft ie blijkbaar niet gedaan anders zou hij het niet vragen , maar je moet gewoon de missies doen en na een tijdje krijg je een helicopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.