Twenty Eyes Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Hallo, Ik ben van plan een nieuwe total conf. mod te starten Als je wilt helpen kan je je hier aanmelden. Om je aan te melden heb je ervaring nodig met het modden/scripten(ofwat dan ook) van GTA SA. Zoals het maken van objecten en vervolgens in het spel zetten. Om te laten zien wat je kan zodat ik het kan goedkeuren moet je een screen van wat je hebt gemaakt/gedaan in het spel en een screen van je object in sketchup of 3dstudiomax of van iets anders wat je gebruikt. Je kan hier natuurlijk ook tips neerzetten. :'D Bewerkt: 1 oktober 2005 door naim
Wesley Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Hallo,Ik ben van plan een nieuwe total conf. mod te starten Dit is het aanmeld topic. Om je aan te melden heb je ervaring nodig met het modden/scripten(ofwat dan ook) van GTA SA. Zoals het maken van objecten en vervolgens in het spel zetten. Om te laten zien wat je kan zodat ik het kan goedkeuren moet je een screen van wat je hebt gemaakt/gedaan in het spel en een screen van je object in sketchup of 3dstudiomax of van iets anders wat je gebruikt. uhm ..... ,, zoiets lijkt me nog wel wat . maar ik zit met huiswerk . ik heb over ong. 3 weken weer vakantie . dan zal ik je wel willen helpen . ik heb wel ervaring met modden etc....
Twenty Eyes Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Heb je tips of ideeen voor GTA Next Generation? Dan kan je die hier kwijt. Ik ben van plan de mod te laten afspelen in 2046. Dit zijn screens van de dingen die ik graag wil terug zien in het de mod. Screen van auto Screen van auto Screen van auto Screen van de binnenkant van een huis. Bij de auto's is het de bedoeling wel ander geluid te maken(stiller ofzo) :'D Bewerkt: 1 oktober 2005 door naim
gangster28 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 1.heb je al een eiland. 2. wat kan je zelf? 3. je sig is veel te groot ik zou hem weg halen als je geen warn wilt.
Twenty Eyes Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) dankjuh voor je tip.(je sig is veel te groot...) Zal ik regelen. Ik heb nog geen eiland. Ik kan zelf aardig goed objecten voorwerpen maken. Maar texturen en in de game zetten werkt nog niet vloeiend. Ik ben hard aan het leren. Dit is een voorbeeld van wat voor objecten ik maak: http://img291.imageshack.us/img291/8098/11np.jpg >>> door patrickw: veranderd in een link, want plaatje was breder dan de toegestane 640 pixels <<< Ik kan ook wel aardig goed modden met 3dsmax maar daar heb ik niet zo 123 een screenshot van. Bewerkt: 29 september 2005 door patrickw
Twenty Eyes Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Heb je een idee over hoe het eiland eruit moet zien? Het mag op de gekste plekken, zoals op een panekoek in de lucht midden in de oceaan op een stokje (moet wel op de aarde) (want mijn bedoeling is dat aliens en mensen samen leven op aarde) Maar zet je ideeen over hoe het eiland er volgens jou moet uit zien maar hier. :'D Bewerkt: 28 september 2005 door naim
Jozz Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 niemand op dit forum kan goed autos modden
Twenty Eyes Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) 28 Sept '05 De total conf. mod speelt zich af in 2046. Alle voertuigen zijn nieuw. De mensen leven samen met Alien op aarde omdat de aliens niet meer op hun planeet konden wonen door klimaatveranering. De aliens hebben ons veel geleerd. Informatie word geupdate :'D Bewerkt: 1 oktober 2005 door naim
Twenty Eyes Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) sorry en dankjuhwel voor de tip. Ik heb hier al een idee voor het eiland. Wat vinden jullie ervan? klik hier Bewerkt: 28 september 2005 door naim
Bradley H. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 sorry en dankjuhwel voor de tip.Ik heb hier al een idee voor het eiland. Wat vinden jullie ervan? Wie gaat het maken, er zijn veel mensen met goede ideeen maar die nergens komen omdat ze zelf niks kunnen. Als jij een project op wilt zetten moet je ervaring hebben, en contacten leggen.
Twenty Eyes Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik ben van plan zelf het eiland en de basis neer te zetten. Daarmee bouw ik al ervaring op. en ik ben al bezig met contacten te leggen. nog een idee? klik hier
PatrickW Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Vier topics voor een mod in deze fase van de ontwikkeling is werkelijk overdreven. Idee-en, recruitement en het laten zien van je voortgang lukt ook best in 1 topic. Op het moment dat er echt door een grote groep aan deze mod gewerkt wordt en er is behoefte en noodzaak voor meerdere topics, dan kun je contact met de admins opnemen (via PB) om te overleggen of we een apart forum voor de mod kunnen maken. Ik heb de inhoud van de 4 topics samengevoegd in deze ene.. Ik heb een paar berichten verwijderd, die onzinnig waren nu de topics zijn samengevoegd ( met name enkele van sluit-posts van Bradley ). Als je de naam van het topic, of de ondertitel gewijzigd wilt hebben, moet je me even een PB sturen... Veel succes..
Tim Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Je hebt opzig een goed idee, maar als je blijft werken met sketchup zal het nooit lukken, ten tweede heb ik ondernomen dat de mod zich afspeelt in de toekomst, maar voor 2046 zijn vliegende auto's als er sterk, daarbij is dat niet mogelijk in gta. Ten derde is er al een mod over de toekomst, namelijk te future of vice, deze ga ik maken, trouwens als je goede ideeen hebt, meld je dan aan bij the future of vice, maar werk wel met 3d studio max
Twenty Eyes Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Je hebt opzig een goed idee, maar als je blijft werken met sketchup zal het nooit lukken, ten tweede heb ik ondernomen dat de mod zich afspeelt in de toekomst, maar voor 2046 zijn vliegende auto's als er sterk, daarbij is dat niet mogelijk in gta. Ten derde is er al een mod over de toekomst, namelijk te future of vice, deze ga ik maken,trouwens als je goede ideeen hebt, meld je dan aan bij the future of vice, maar werk wel met 3d studio max ik weet dat ik het niet kan maken met sketchup maar mijn 3dsmax is over datum En die over die vliegende auto's(aliens op aarde hebben modernere technologie) En trouwens de auto's vliegen niet maar alleen de motor. En dankjewel patrick voor het samanvoegen van de 4 topics. :'D Bewerkt: 29 september 2005 door naim
Rick_Mense Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 sorry en dankjuhwel voor de tip.Ik heb hier al een idee voor het eiland. Wat vinden jullie ervan? klik hier Sorry maar maak je een eiland met sketchup? Volgens mij word dat niet mooi. ( of het lukt helemaal niet met sketchup ) Ik vind je idee wel grappig maar er zijn iderdaad weinig auto modders op dit forum en die er zijn werken mee aan GTI. En ik zou je ook aanraden met 3ds MAX te gaan werken.
Recommended Posts