Big-Bear Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 E#r zijn er hier geen 1, je moet zelf ervaring hebben Alle modders gaan naar GTI, of wat andere kleinere modjes, en deze iedeen zijn gewoon iet te doen
Twenty Eyes Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Kan deze hele topic mischien verwijderd worden zodat ik een nieuwe overzichtelijkere begin?
Bradley H. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 We verwijderen geen topics/posts.
Twenty Eyes Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 oke, maakt eigenlijk ook niet veel uit hoor, Maar nu ik 3dsmax weer heb wil ik vragen wie er ideeen hedft voor het eiland? Het eiland word aardig groot.(iets minder dan de helft van SA) Alvast bedankt :'D
Bradley H. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 oke, maakt eigenlijk ook niet veel uit hoor,Maar nu ik 3dsmax weer heb wil ik vragen wie er ideeen hedft voor het eiland? Het eiland word aardig groot.(iets minder dan de helft van SA) Alvast bedankt :'D Iets minder als de helft van SA, is grooter als GTI. Anyway we wachten op screens
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Het eiland word aardig groot.(iets minder dan de helft van SA) Dan heb je nog een hoop werk te doen! Als je nagaat dat het eiland van GTI kleiner is, en dat ze daar al héél lang mee bezig zijn.. Maar ik wens je suc6! Bewerkt: 1 oktober 2005 door DaddyPimp
Twenty Eyes Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Het eiland word aardig groot.(iets minder dan de helft van SA) Dan heb je nog een hoop werk te doen! Als je nagaat dat het eiland van GTI kleiner is, en dat ze daar al héél lang mee bezig zijn.. Maar ik wens je suc6! ik weet het, maar als ik de juiste mensen heb. (ook veel natuurlijk) en er zijn veel gebieden met bomen en weilanden Dan lukt het wel binnen 1 2 of 3 jaar hoop/denk ik.
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Wanneer kunnen we de eerste screens van het eiland te zien krijgen? Of van de eerste models?
Jorge_F Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Wanneer kunnen we de eerste screens van het eiland te zien krijgen?Of van de eerste models? Een eiland maken duurt best lang hoor DP. Ik ben zelf ook voor de lol met een eilandje bezig en daar ben ik nu zo'n 2 dagen mee bezig geweest (de tijd dat ik aan 3dsmax zat) en heb nu alleen nog maar een piepklein stukje klaar .
Twenty Eyes Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Wanneer kunnen we de eerste screens van het eiland te zien krijgen?Of van de eerste models? Een eiland maken duurt best lang hoor DP. Ik ben zelf ook voor de lol met een eilandje bezig en daar ben ik nu zo'n 2 dagen mee bezig geweest (de tijd dat ik aan 3dsmax zat) en heb nu alleen nog maar een piepklein stukje klaar . helemaal gelijk jorge_F. Ik ben nu bezig met een eiland te maken. Maar ik moet steeds weer opnieuw beginnen. Het is namelijk erg lastig. Ik wacht ook een beetje op tips voor een plattegrond of idee voor een eiland. :'D
Bradley H. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 helemaal gelijk jorge_F. Ik ben nu bezig met een eiland te maken. Maar ik moet steeds weer opnieuw beginnen. Het is namelijk erg lastig. Ik wacht ook een beetje op tips voor een plattegrond of idee voor een eiland. :'D Je kunt als beginner ook bijna onmogenlijk een goed eiland maken. Als je ziet hoeveel ervaring Jorge heeft opgebouwdt in de afgelopen maanden dat hij bij GTI zat. Alles beetje bij beetje. Een project starten zonder dat je er veel verstand van hebt, is vaak nuttenloos. En het eiland moet je zelf maken, dus gebruik je eigen ideeen en inspiratie.
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Je kunt ook deze gebruiken: Bradley's Simple Island By Bradley H. Bewerkt: 1 oktober 2005 door DaddyPimp
Bradley H. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Maar die heeft weer geen wegen, ik denk niet dat dat iets is voor dit project. Maar uiteraard is dat de makkenlijkste optie. Misschien maak ik in de toekomst wel een standaart eiland + wegen, maar dat pas na GTI.
Twenty Eyes Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb me best gedaan op een basis van een eiland(beetje een paar uur aanpassen en hij is klaar) Is dit iets? ???? Er moet nog wel wat aan gebeuren. Bewerkt: 1 oktober 2005 door naim
Rick_Mense Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb me best gedaan op een basis van een eiland(beetje een paar uur aanpassen en hij is klaar) Is dit iets? ????Er moet nog wel wat aan gebeuren. Eh volgens mij is een heel groot gedeelte plat, behalve die heuvels. Als je hem ingame zet zie je volgens mij alleen die heuvels boven water ( ligt eraan hoe hoog je hem zet ) Maar wat ik bedoel is er is geen strand of land dat boven de zeebodem uit komt. Dus ik denk niet dat deze gaat werke PS: hoeveel polys heeft hij?
Recommended Posts