Twenty Eyes Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb gezegt dat het de basis was van het eiland. Maarja ik heb hem toch nog veranderd. Nu heeft hij wel stranden. Die is een plaatje: Ik heb ook een watercentrale gemaakt(is 80 procent af, dus nog niet helemaal) dit zijn 2 plaatjes: PS: Het eiland heeft 1119 poly's(ik probeer het te verminderen tot 500/900) Bewerkt: 2 oktober 2005 door naim
Rick_Mense Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb gezegt dat het de basis was van het eiland.Maarja ik heb hem toch nog veranderd. Nu heeft hij wel stranden. PS: Het eiland heeft 1119 poly's(ik probeer het te verminderen tot 500/900) Sorry ik dacht dat je het zo liet. Maar ga je nu nog een zeebodem erbij maken of laat je het zo?
Twenty Eyes Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb gezegt dat het de basis was van het eiland.Maarja ik heb hem toch nog veranderd. Nu heeft hij wel stranden. PS: Het eiland heeft 1119 poly's(ik probeer het te verminderen tot 500/900) Sorry ik dacht dat je het zo liet. Maar ga je nu nog een zeebodem erbij maken of laat je het zo? Ik weet niet hoe San Andreas gemaakt is. Maar als het in San Andreas ook met bodem is gemaakt overal dan doe ik dat ook.
Big-Bear Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Naim, maak maar een nieuwe eiland Dit is verre weg te moeilijk, om hier hiuzen op te mappen, skers voor sa, vanwege geen goede map tools
Twenty Eyes Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik denk achteraf dat het toch niet zo makkelijk is om mijn idee uit te voeren. Over de toekomst enzo. Ik heb liever een gta die in deze tijd voor komt. Dus met dit bericht is GTA Revolution voorbij. Over een maand of iets later kom ik terug. Maar dan met een total conf mod die zich afspeelt in deze tijd. Sorry Bewerkt: 3 oktober 2005 door naim
Twenty Eyes Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik denk achteraf dat het toch niet zo makkelijk is om mijn idee uit te voeren. Over de toekomst enzo. Ik heb liever een gta die in deze tijd voor komt. Dus met dit bericht is GTA Revolution voorbij. Over een maand of iets later kom ik terug. Maar dan met een total conf mod die zich afspeelt in deze tijd. Sorry Als je wilt helpen met de volgende mod dit is een link: klik hier
Recommended Posts