Wesley Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Hoi , ik heb een vraagje. waarom zit de benzine klep bij GTA SA aan de verkeerde kant? ik heb daar geen moeite mee ofzo hoor, maar ik wil het gewoon ff weten! Reageren
PatrickW Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Wat is dan de goeie kant ? Als je buiten op straat goed rondkijkt, zul je zien dat dat beide zijden van de auto voorkomen. Ik heb nu het klepje rechts zitten, maar bij m'n vorge auto zat hij links.. Reageren
Wesley Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) als je een auto van achter bekijkt zit je benzine klepje rechts . dus alle benzine kleppen horen bij SA ook rechts . maar waarom is dat niet zo? Bewerkt: 29 september 2005 door wesley_GTA Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Tsja, ik sluit me geheel bij PatrickW aan...op dit moment heb ik, als je aan de achterzijde van mijn auto gaat staan, het klepje rechts zitten. Bij mijn vorige vehikel zat hij toch echt aan de linkerzijde. Dus lijkt het me bijzonder realistisch dat ook in SA de benzinedoppen steeds aan een andere kant zitten. Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Bij een tankstation staan de pompen toch aan twee kanten dus kun je je auto altijd met de tank aan de goede kant zetten.. Reageren
Wesley Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Bij een tankstation staan de pompen toch aan twee kanten dus kun je je auto altijd met de tank aan de goede kant zetten.. * Off topic : das wel waar dat de tank stations aan elke kanten zitten * on topic : maar ik vind het een beetje apart . bij alle auto`s van de wereld zit de benzine klepje aan de rechter kant. maar goed . de makers beslissen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Om nog één keer op de zaak terug te komen: @Wesley_GTA: je moet toch echt eens naar buiten lopen en in de straat gaan kijken waar de tankdoppen van de auto's zitten. Het is pertinent niet waar dat "bij alle auto's ter wereld de benzineklepjes aan de rechterkant zitten". Zie onder andere mijn eerder post en die van PatrickW......links + rechts dus!!!!!!! Reageren
Le MrG Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Onze auto heeft het klepje ook aan de Linkerkant Die van me buurman weer aan de RechterKant Reageren
Baffie Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Bij Mercedesen zit het benzineklepje aan de linksekant, het is hem net van het merk, wij hebben dan een (niet lachen) Fiat Tempra, daar zit dat ding ook aan de rechterkant, ik heb er ook wel eens op zitten letten, maar er zijn genoeg merken waar het klepje gewoon aan de linkerkant zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.