Jump to content

Drugsdealers


jaah90

Recommended Posts

Waar zijn de dealers in gta sa, kan iemand misschien op een kaart aangeven waar ze meestal staan en hoe ze eruit zien

dank u

Drugsdealers vind je alleen in LS en dan ook meestal in de "Gang Buurten". Dus waar de Ballas, Vagos en Grove Street zitten. Er zijn 2 soorten drugsdealers (Anders qua kleding)

De een heeft een zwart hempje aan en een blauw spijkerbroek, de ander een witte trui met een capouchon (Misschien fout geschreven) . Meestal hebben de Drugsdealers minstens wel $1000 bij zich, die kan je dus mooi stelen ^_^!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn DrugDealers in LS

Maar voor het geval je het nog niet wist je kunt niet zelf Drugs Kopen

Roken enz.enz

De dealers zien er vaak uit als een beetje stoned of wat High

Hoe die kleding eruit ziet.Geen idee

-------------------------------------------------------

Big Smoke was me voor

Bewerkt: door TheRing
Link to comment
Delen op andere websites

Maar op die foto hebben ze geen wapen, en meestal hebben ze een wapen en deze dealers hebben altijd veel geld bij dus als je op hem klopt, schiet hij met een 9mm op jou dus pas op.

Wat bedoel je precies met: Als je op hem klopt?

Bedoel je daarmee als je op hem richt?

Dan moet je zeker uitkijken ja :bonk:

Als je een dealer vermoord, laat hij elke keer $2000 vallen, dus dit is zeer veel geld als je nog in het begin bent!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar op die foto hebben ze geen wapen, en meestal hebben ze een wapen en deze dealers hebben altijd veel geld bij dus als je op hem klopt, schiet hij met een 9mm op jou dus pas op.

Wat bedoel je precies met: Als je op hem klopt?

Bedoel je daarmee als je op hem richt?

Dan moet je zeker uitkijken ja :bonk:

Als je een dealer vermoord, laat hij elke keer $2000 vallen, dus dit is zeer veel geld als je nog in het begin bent!

Ja of als je boxt tegen hem of, vorige keer was ik hem aan het uitdagen heel de tijd tegen zijn rug lopen en hij liep weg, schietend in de lucht en daarna schoot hij op mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een goede bezigheid deze dealers te doden, je krijgt er namelijk een klein beetje respect voor. Een heel klein beetje maar. 0,02 procent ofzo.

Klopt. Voor het vermoorden van een dealer krijg je +0.005% respect. Niet veel, maar als je het 100x vermenigvuldigd kom je toch al op een half procent. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet? Dat zijn de enigste 2 die op dat plaatje daar staan, alhoewel, ik zag ook nog een drugsdealer in SF. Had eigenlijk het zelfde model als die ene met dat mutsje en ketting om. Alleen was hij blank en had motorkleren aan. Maar die heb ik maar 1 keer gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet? Dat zijn de enigste 2 die op dat plaatje daar staan, alhoewel, ik zag ook nog een drugsdealer in SF. Had eigenlijk het zelfde model als die ene met dat mutsje en ketting om. Alleen was hij blank en had motorkleren aan. Maar die heb ik maar 1 keer gezien.

Zo eentje had ik twee dagen geleden ook in SF gezien ik dagt dat het een gewoon ventje was. :D

Maar hij had inderdaad motorkleren aan en zo een ketting en muts :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...