Jump to content

Drugsdealers


jaah90

Recommended Posts

ik weet niet of dit al bekend was, maar eerst begon ik een new game, en toen zag ik een drugsdealer die ik nog nooit gezien had. Hij leek een beetje op een Hells Angel.(motorkleren) Hij stond gewoon op de plek waar je normaal begint met new game, dus gewoon in een gang territory waar ook andere drugsdealers stonden. (eentje met een zwart hemd, en eentje met een witte trui.) Die Hells Angel drugsdealer zei tegen CJ: You want dope? I've got dope. En dan kon je positive reply of negative reply doen, en dan zei CJ ook: take you and your fucking drugs outta here. Dus ik weet zeker dat het een drugs dealer was. Is dit misschien een glitch ofzo? Dat je na een keer saven (maakt niet uit waar) die drugsdealer verdwijnt?

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit al bekend was, maar eerst begon ik een new game, en toen zag ik een drugsdealer die ik nog nooit gezien had. Hij leek een beetje op een Hells Angel.(motorkleren) Hij stond gewoon op de plek waar je normaal begint met new game, dus gewoon in een gang territory waar ook andere drugsdealers stonden. (eentje met een zwart hemd, en eentje met een witte trui.) Die Hells Angel drugsdealer zei tegen CJ: You want dope? I've got dope. En dan kon je positive reply of negative reply doen, en dan zei CJ ook: take you and your fucking drugs outta here. Dus ik weet zeker dat het een drugs dealer was. Is dit misschien een glitch ofzo? Dat je na een keer saven (maakt niet uit waar) die drugsdealer verdwijnt?

Als je kijkt naar het gesprek, is het idd een drugsdealer. Maar heel veel mensen hebben maar twee verschillende soorten dealers gezien, namelijk die hier onder staan.

Zal wel een glitch zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik had er een met een legerbroek aan en een sjaaltje met de amerikaanse vlag om zijn hoofd

,in SF.Hij vroeg dat ook aan mij i have dope.

Echt raar want er zijn maar twee vaste drugsdealers.

Nee er zijn er 4, die hier boven staan en een Biker en een Latino en dat is geen glitch

Open op de pc maar eens pedgrp.dat je ziet dit erin:

BMYDRUG, WMYDRUG, HMYDRUG, BIKDRUG # Dealers

Link to comment
Delen op andere websites

ja, gewoon ervoor gaan staan en op 'y' drukken voor een positief antwoord. het kost geld, en of het effect op je heeft weet ik niet.

'y' voor op de xbox maar weet je ook van ps2 :engel:

Voor de PS2 is dat pijltje naar rechts. Je kan de controls bekijken op WikiGTA en Hier. ;)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Woh hoe verzinnen jullie dit? Als je Y drukt vraagt hij aan de drugsdealer om weg te gaan als je op N drukt scheld je hem uit om weg te gaan je krijgt nooit iets.

Jah inderdaad Fireman heeft gelijk !!! Bij mij zegt ie juist hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...