Jump to content

weer voorspellen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen ik weet niet of dit al bekend was, maar ik zat lekker op m'n dooie gemak naar Radio Los Santos te luisteren. En opeens hoor ik die vent (Julio G of zo iets) zeggen dat hij het weerbericht gaat zeggen. Hij zegt dat het slecht weer wordt. En niet lang daarna begint het nog te regenen ook! Zou dit nu een nieuwe easter egg zijn of niet?

Geplaatst:
Hallo iedereen ik weet niet of dit al bekend was, maar ik zat lekker op m'n dooie gemak naar Radio Los Santos te luisteren. En opeens hoor ik die vent (Julio G of zo iets) zeggen dat hij het weerbericht gaat zeggen. Hij zegt dat het slecht weer wordt. En niet lang daarna begint het nog te regenen ook! Zou dit nu een nieuwe easter egg zijn of niet?

Nee, ik denk dat het gewoon toeval is, het weer wordt denk ik niet aangepast aan de radiozender.. of andersom :puh:

Geplaatst:

ik vind het anders toch vreemd dat die vent het weer voorspelt en het komt een minuut later nog uit ook!

Geplaatst:

Deze voorspellingen kloppen echt. Als je in de audio data gaat kijken zie je dat de meeste radio stations berichtjes hebben voor meerdere weer types.

Geplaatst:

Een EE is een grapje van de makers in het spel.

Jij ligt toch ook niet onder de tafel van het lachen als het buiten regent en de weerman zegt dat het nu regent. ha-ha.

Geplaatst:
Zo proberen ze het spel realistisch te maken.

:Y Precies :Y ,ik sta me ook niet dood te lachen als de weerman zegt dat het morgen gaat regenen en het regent :bonk: ,zelf denk ik dat ze dit erin hebben gestopt om het spel echter te maken ;)

Geplaatst:

:Y Precies :Y ,ik sta me ook niet dood te lachen als de weerman zegt dat het morgen gaat regenen en het regent :bonk:

Eeeehm.. Okey :klap::puh:

Ik denk ook dat R* dit inderdaad erin heeft gestopt om het realistischer te maken, was me nog niet opgevallen, goed geluisterd Pietje//!

Geplaatst:

QUOTE (Ice Cold Killa @ 29 Sep 2005, 18:52:31)

Precies ,ik sta me ook niet dood te lachen als de weerman zegt dat het morgen gaat regenen en het regent

Ik sta me ook niet dood te lachen omdat het gaat regenen, maar het is me nog nooit eerder opgevallen dat ze ook al het weer gingen voorspellen!

Geplaatst:

Die weerberichten worden inderdaad dynamisch bepaalt, en aangepast aan het weer dat gaat komen. Het werkt op dezelfde manier als de nieuwsberichten die langskomen op de radio, die hebben ook heel vaak betrekking op opdrachten/missies die je net gedaan hebt.

Geplaatst:

Ja das waar, want bijvoorbeeld na de missie riot als heel Los Santos aan het rellen is hoor je op WCTR op het journaal een één of andere reporter roepen dat alles in brand staat in Los Santos en er is ook gratis bier! best wel grappig en goed gedaan van R*, vind ik.

Geplaatst:
Ja das waar, want bijvoorbeeld na de missie riot als heel Los Santos aan het rellen is hoor je op WCTR op het journaal een één of andere reporter roepen dat alles in brand staat in Los Santos en er is ook gratis bier! best wel grappig en goed gedaan van R*, vind ik.

ja dan hoor je op RLS julio G zeggen:

blablabla, this ain't cool, chill tha fuck out!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...