Juice Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik heb hem al een tijdje, en ik moet zeggen. Het is een erg leuk spel. Ik speel vaak Multiplayer op het Internet. Dat is altijd heel gezellig. Maar ik moet er ook bij zeggen dat er bugs inzitten. Ik heb James Bond 007: Nightfire op de PC. En heb James Bond 007: Everything Or Nothing op de GameCube. Maar dat terzijde, want we hadden het over Nightfire. Reageren
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik had het, maar de PC kom het toen niet aan Maar ik heb het bij andere gespeelt en het is een goede spel. Reageren
Yohan Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb deze game enige tijd terug op de Gamecube gekocht. Ik vind de single player wel goed evenals de mulitplayer (gewoon verslavend) Ook is het tof dat j gadgets kan gebruiken zoals die mobiel met touw eraan ofz die grapple hook... Alleen met de games die er nu zijn is deze game alleen iets voor de echt JB fans. Ik heb laatst ook nog GoldenEye Rogue Agent gekocht en daar kon je geeneens bots in een MP game doen. Dus dan is Nightfire wel beter... Reageren
byze Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) kep goldeneye op de 64 Bewerkt: 21 januari 2006 door byze Reageren
Backsmash Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik heb ook nightfire op de comp ik speel nooit online. single player stuk of tien keer uitgespeeld Reageren
Obie Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hoe maak je een server met Nightfire eigenlijk? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb hem gekregen na een ongelukje met mijn sleutelbeen, Opzich is het wel leuk, je krijgt het James Bond gevoel maar voor de rest niet veel eigenlijk. Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik heb maar één James Bond en dat is de versie ''Nightfire''. Ik vind het op zich een erg leuke actie game, maar hij is al weer een tijdje oud en ligt nu alleen nog maar stoffig tussen andere games... Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik heb deze 007 veel gespeeld, het was wel een leuke Bond, maar het was ook 1 van m'n eerste (m'n eerst was Goldeneye op Nin64). Ik vind de MP-mode wel leuk, ik had 2 controllers en ging altijd met een vriend op het dak zitten sniperen . Maargoed, ik vind het wel een leuk spel, het ziet er wel een beetje spastisch uit, maar dat maakt niet heel veel uit . Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 ik heb hem. maar liep bij de eerste misie al vast wel heb ik die andere welallemaal uit Reageren
thug Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 laaste keer dat ik dat speelde was rond 2002 dus lang geleden ik herinder mij er niets meer van ma is wel vet game dat weet ik nog Reageren
James Bond NL Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ja k'eb 'm ook, hij is cool! Ik heb ook From Russia with Love, ook cool: een echte James Bond film en je gaat trug in de tijd! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb nightfire, from russia with love en everthing or nothing. Allemaal uitspelen. Het zijn wel leuke spellen. Reageren
pk99 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 ik heb hem ook op de ps2. en ik heb ook nog voor op de ps2 everthing or nothing en die weet ik even niet. nightfire is de beste james bond game die ik ken. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 ik heb hem ook op de ps2. en ik heb ook nog voor op de ps2 everthing or nothing en die weet ik even niet.nightfire is de beste james bond game die ik ken. Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb 't spel op de PC. Heb het nu al een tijdje niet meer gespeeld, maar nu ik dit topic zie moet ik er toch weer aan denken. Wat had ik toch altijd een lol met die laser mijnen in multiplayer! En dan vooral in de map "Romania" of "Fort Knox". Misschien moet ik het toch maar weer eens installeren.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.