Juju Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 ik heb een vraag: ik wou weten: is de muziek van GTA3 nou allemaal bestaand of zijn ze allemaal verzonnen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Het zijn allemaal bestaande nummers. Bij mijn weten is alleen Love Fist (in GTA VC) door Rockstar zelf gemaakt. Reageren
Juju Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 raar want ik krijg ze niet gedownload maar royce da 59", ik wist dat die bestonden maar alleen: er is daar een groep boyz to girlz en in t echt: boyz to men, dus dacht ik, misschien is t nep Reageren
Joriz Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 diverse nummers in GTA3 zijn gemaakt door mensen die ook al eerder hadden meegewerkt aan de muziek in GTA1 en GTA2. Ook zitten er in GTA3 wat onbekendere artiesten. Reageren
Goliat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 ik haat de muziek in III maar volgens mij zijn het wel al bestaande liejes Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Je bumpt nu wel een zeer oud topic... En tuurlijk zijn het liedjes van bekende artiesten en bestonden ze al, in elk GTA-spel is dit zo. Volgens mij zijn de makers van R* nog altijd geen componisten of zangers. Bewerkt: 13 november 2005 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.